ربودن پدرزن برای فرار از مهریه 113سکه ای

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵
    کد خبر :1020567
ربودن پدرزن مهریه

مرد جوان وقتی متوجه شد همسر سابقش مهریه 113 سکه‌ای خود را به اجرا گذاشته آدم ربا اجیر کرد تا پدر زن سابقش را برباید.

چندی قبل رهگذران در حال عبور از خیابان بودند که متوجه شدند مرد میانسالی نیمه جان و زخمی کنار خیابان افتاده است.

پس از تماس با اورژانس، مرد 60 ساله به نام هوشنگ به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. هوشنگ پس از بهبودی راز آدم ربایی 5 ساعته خود را برملا کرد و گفت: روز حادثه قصد رفتن به محل کارم را داشتم که خودرویی با سه سرنشین سد راهم شد. سه مرد که چهره هایشان را پوشانده بودند اسمم را صدا زدند، وقتی جواب دادم ناگهان به سمتم حمله ور شدند و مرا داخل خودرو انداخته و دست و پا و چشم هایم را بستند.

او ادامه داد: آنها مرا به باغی در شهریار برده و کتک زدند و بعد از 5 ساعت که گروگان آنها بودم در نهایت مرا مجبور کردند 11 سفته را که مبلغ آن 10 میلیارد تومان می‌شد امضا کنم. آنها دوباره مرا سوار خودرو کرده و به تهران آوردند و در کنار خیابان رها کردند.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. از آنجایی که گروگانگیران، گوشی تلفن همراه مرد میانسال را نیز به سرقت برده بودند تحقیقات روی تلفن همراه شاکی متمرکز و در بررسی‌ها مشخص شد که تلفن شاکی دست مرد جوانی به نام شهرام است. به دستور بازپرس جنایی، شهرام بازداشت شد و در تحقیقات گفت: شاکی، پدر همسر سابقم است. من نگهبان شرکت هستم و چند سال قبل با دختر هوشنگ ازدواج کردم.

اما به خاطر مشکلاتی که پیش آمد از هم جدا شدیم و همسر سابقم مهریه‌اش را به اجرا گذاشت. مهریه را به صورت قسطی به او می‌دادم اما این اواخر متوجه شدم که او از من شکایت کرده و می‌خواهد 113 سکه مهریه‌اش را یک جا بگیرد. من که توانایی پرداخت چنین مبلغی را نداشتم تصمیم گرفتم پدر او را بربایم و از او سفته بگیرم. تا زمانی که او خواست مهریه‌اش را بگیرد من سفته‌های پدرش را رو کنم تا او به ناچار از تصمیمش منصرف شود. برای این کار سه نفر را اجیر کردم و مشخصات پدر زن سابقم را به آنها دادم و آنها هم نقشه را طبق خواسته‌ام اجرا کردند.

مرد جوان به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای دستگیری سه آدم ربای اجیر شده ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید