رای بازی سپاهان – پرسپولیس چه می‌شود؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸
    کد خبر :689962

حسین عسگری در مورد اتفاقات رخ داده در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان و اینکه پرسپولیس به همراه داوران به زمین آمد، اما سپاهان حضور نداشت و در نهایت پرسپولیس و داوران به رختکن رفتند، گفت: طبق قانون نیم‌ساعت باید به حریف مهلت داده شود و در صورتی که اطلاعاتی از طریق تیم حریف به نماینده سازمان لیگ برسد که چه چیز بوده و چه چیز نبوده نیم ساعت دیگر این مهلت تمدید می‌شود.

او افزود: من نمی‌دانم چه اطلاعات دقیقی در آنجا ردوبدل شده است. از سوی دیگر برخی از تیم‌ها و سرپرست تیم‌ها آگاهی کاملی به قانون ندارند و خودشان می‌خواهند تصمیم‌گیری کنند و این یک ضعف بزرگ در فوتبال ما است.

عسگری در مورد اینکه برخی از کارشناسان داوری می‌گویند بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس خواهد شد، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کند و براساس گزارش تیم داوری رأی خود را اعلام خواهد کرد. ممکن است این رأی براساس گزارش داور ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شود یا امکان رأی به تکرار مسابقه هم وجود دارد. باید ببینیم سرپرست تیم میزبان چه گزارشی می‌دهد، زیرا تیم مهمان که پرسپولیس بوده در ورزشگاه حضور داشته است.
منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید