راه اندازی 200 کانال تلویزیونی برای انتخابات مجلس

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۴۷
    کد خبر :1033290
پیمان جبلی

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، ماه گذشته در نشست افق تحول رسانه ملی از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی انتخابات برای پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبر داد.

او در این نشست اعلام کرد که «در راستای هدف عدالت گستری و هویت محوری امسال برای اولین بار شاهد تجربه جدید رسانه ملی در عرصه انتخابات مجلس خواهیم بود. عزممان را برای تشویق مشارکت گسترده تر مردم در انتخابات جزم کرده‌ایم. امکان تبلیغات نامزدها از آنتن رسانه ملی در استان‌ها فراهم شده است و تلاش می‌کنیم بر شور و نشاط انتخابات بیفزاییم. به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دوازدهم، برای نخستین بار ۲۰۰ کانال تلویزیونی فعالیت خواهند کرد.»

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی امروز نیز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت کشور و شورای نگهبان در این انتخابات برای اولین‌بار صداوسیما، حداقل ۲۰۰ کانال تلویزیونی مختص حوزه‌های انتخابیه را راه‌اندازی می‌کند.

وی افزود:در این طرح قرار است کاندیداها علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های دیگر تبلیغاتی که برای نامزدها در دوره‌های پیشین بوده، از آنتن صداوسیما هم استفاده کنند.

جبلی در خصوص شروع زمان پخش این کانال‌ها نیز گفت:این کانال‌ها در مدت هفت روز تبلیغات انتخابات مجلس فعال خواهند شد، همکاران ما در حوزه‌های فنی در حال تامین تجهیزات مورد نیاز هستند که امیدواریم گام مثبتی برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید