راه اندازی کسب و کار اینترنتی با میزبان فا

    کد خبر :856105

اینترنت به زیرساختی تبدیل شده است که اغلب افراد در آن به دنبال کسب درآمد و گسترش کسب و کار خود هستند. فرقی نمی کند شما روانشناس باشید یا مهندس عمران! تعمیرکار باشید یا فروشنده و هر شغل و تخصصی که داشته باشید می توانید در اینترنت فعالیت کنید.

فضای اینترنت به حدی مستعد است که می تواند به اولویت اول شما در کارتان تبدیل شود! فقط کافیست دست به کار شده و از همین امروز به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید. ما در میزبان فا یک طرح بسیار عالی برای شما تدارک دیده ایم که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، صاحب سایت شده و بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی سایت خودتان را طراحی نمایید.

تشریح طرح ویژه میزبان فا

با توجه به استقبال هزاران نفر از طرح میزبان فا، همچنان پس از گذشت چندین سال با این طرح موفق و جذل در خدمت شما هستیم. در این طرح شما تنها با ثبت یک سفارش ساده، یک سایت آماده به کار را تحویل می گیرید که توسط عوامل فنی میزبان فا برای شما راه اندازی می شود. پس از تحویل سایت، شما می توانید اقدام به مدیریت سایت خود کرده و کسب و کارتان را متحول نمایید. برای ثبت سفارش کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و مراحل ساده خرید را طی نمایید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص سایت و ملزومات راه اندازی آن بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

ملزومات اصلی راه اندازی سایت

سایت با دامنه، هاست و سایت ساز قابل راه اندازی است و برای ظاهر خوب نیاز به یک قالب مناسب دارد.

دامنه چیست

دامنه به معنی آدرس سایت است. هر سایتی باید یک آدرس اینترنتی داشته باشد که برای در اختیار گرفتن این آدرس اینترنتی نیاز به ثبت دامنه است. ثبت دامنه توسط شرکت های هاستینگ انجام می شود و شما می توانید بسته به نیاز خود، اقدام به ثبت دامنه ملی ir یا دامنه های ملی com – net و امثال آنها نمایید. لازم به ذکر است آدرس هایی قابل ثبت هستند که در اختیار شخص یا مجموعه دیگری نبود و در اصطلاح آزاد باشد.

هاست چیست

هاست فضای مورد نیاز سایت برای میزبانی فایل ها و اطلاعات است. این فضا از یک سرور گرفته می شود و همراه با ابزاری به نام کنترل پنل در اختیار کاربران گذاشته می شود. از کنترل پنل های معروف می توان به سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک اشاره کرد.

سایت ساز چیست

سایت ساز یک نرم افزار تحت وب است که بر روی هاست نصب می شود و به کمک آن می توانیم سایت و صفحات آن را ساخته و مدیریت نماییم. از میان سایت سازها می توان به وردپرس، جوملا، دروپال و … اشاره کرد که وردپرس محبوب ترین سایت ساز دنیاست و سایت های بسیار بزرگ و معروفی با آن ساخته شده است.

قالب سایت چیست

قالب سایت یک طرح جامع متناسب با سایت ساز و امکانات آن است که برای شکل و شمای زیباتر سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

پایان رپرتاژ خبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید