راهنمای خرید موبایل های سامسونگ

    کد خبر :895534

قطعا بیشتر افرادی که به دنبال خرید گوشی هستند، سامسونگ یکی از گزینه هایی است که به آن فکر می کنند. زیرا کیفیت محصولات سامسونگ، سال هاست که امتحان خود را بین طرفداران این برند بزرگ به خوبی پس داده است. اما نکته دیگر اینکه در چند سال اخیر به دلیل مشکلات زیاد اقتصادی، خرید گوشی موبایل یک دغدغه مهمی بین مردم شده است و مردم بیشتر گوشی های اقتصادی و میان رده را به گوشی های گران قیمت ترجیح می دهند.  البته انتخاب بین گوشی های اقتصادی نیز کاری دشوار است بنابراین ما تصمیم گرفتیم اطلاعات کلی درباره دسته بندی انواع گوشی های سامسونگ و پرطرفداررترین گوشی ها را در این مقاله اشاره کنیم.

Galaxy A

رده A جزو گوشی اقتصادی سامسونگ است. و این شرکت در تولید گوشی های اقتصادی تبحر خاصی دارد و طراحی و ظاهر گوشی های A کم و کسری از گوشی های رده بالا ندارد و وقتی آن را به دست می گیرید احساس نمی کنید که با گوشی بی کیفیت و پایین رده کار می کنید. البته مشخصات ضعیف تری نسبت به گوشی های پرچمدار دارد. و گوشی های رده A جزو پرفروش ترین مدل های گوشی های  سامسونگ در بازار ایران است . و در این میان گوشی های A22، A52 و A70قابلیت های فوق العاده ای نسبت به قیمت آن دارد.

Galaxy M

سری M نیز جزو گوشی های اقتصادی است و جایگزین سری J سامسونگ شده است. این سری  مانند گوشی های سری A کیفیت و قابلیت های خوبی دارد. اما نسبت به سری A قیمت کمتری دارند. مثلا از سری M گوشی های M31, و M20 ، M21جزو مدل های خیلی خوبی است که می توانید با قیمت مناسب خرید کنید. و M62, جزو بهترین گزینه های این سری با باتری فوق العاده 7000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر Super amoled plus  قابلیت های فوق العاده ای بیش از انتظار کاربر از گوشی اقتصادی ارایه می دهد.

Galaxy S

اگر دنبال بهترین های سامسونگ هستید، حتما گوشی های سری S را بررسی کنید. پرچمدار گوشی های سامسونگ رده S است که گوشی هایی با قابلیت های فوق العاده را به بازار عرضه می کند. و جزو گران ترین رده گوشی های سامسونگ است که قابلیت های فوق  العاده ای مثل ظرفیت باتری، صفحه نمایشگر SuperAmoled، پردازنده و دوربین را ارایه می دهد. نمونه های محبوب این رده مانندSamsung Galaxy S22 Ultra, S22 plus است .    S22 ultra جواهر درخشان رده S سامسونگ است . این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 و نمایشگر فوق العاده روشن 6.8 اینچی بهترین ویژگی ها را دارد. با توجه به بررسی های انجام شده،   galaxy s22 Ultra درخشان ترین نمایشگر را بین دیگر مدل های سامسونگ دارد. همچنین پردازنده فوق العاده آن بهترین قابلیت ها را در دوربین ارایه می دهد.

پرطرفدارترین مدل های گوشی های سامسونگ 2022

تا این جا با رده های مختلف گوشی های سامسونگ آشنا شده اید در ادامه قصد داریم درباره بهترین و پرطرفدارترین مدل های گوشی های سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید گوشی مناسبی متناسب با نیازتان خریداری کنید.

Samsung Galaxy S22 Ultra

S22 Ultra همانطور که اشاره کردیم جواهری از سری گوشی های سامسونگ است که با قابلیت های بی نظیری مثل روشنایی نمایشگر فوق العاده Super Amoled است که امتیاز بیشترین روشنایی گوشی های سامسونگ را به خود اختصاص داده است.  و سنسور بزرگ در دوربین S22 عکس هایی با کیفیت بهتری نسبت به S21 Ultra  ثبت می کند و حتی عکس های شب این گوشی نسبت به iphone 13 pro max کیفیت عالی دارد. همچنین این گوشی به یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی مجهز است که در یک استفاده معمولی یک روز حدود 10 ساعت دوام می آورد. و با فست شارژ 45 واتی در عرض 20 دقیقه، 50 درصد شارژ می شود.

و به این ترتیب در مقایسه با مدل S21 Ultra 10 دقیقه به سرعت آن اضافه شده است.

Samsung galaxy A 52 5g

اگر دوست دارید با بودجه کم یک گوشی فوق العاده با نرخ تازه سازی 120 هرتزی بخرید. A52 بهترین انتخاب است. نمایشگر این گوشی 6 اینچی نقطه قدرت آن است. زیرا رنگ های فوق العاده و روشنی را ارایه می دهد. دوربین این گوشی به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز است. و تصاویر در این دوربین عکس های روشن و جذابی را ارایه می دهد. همچنین این گوشی، باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپرساعتی دارد که این ویژگی قابلیت فوق العاده ای را با این قیمت ارایه می دهد.

Galaxy A32 5G

A52 نیز جزو گوشی های اقتصادی فوق العاده باکیفیت سامسونگ است. نمایشگر 6 اینچی گوشی با 60 هرتز نرخ نوسازی تصاویر را در حد نسبتا خوبی ارایه می دهد. بدنه گوشی پلاستیکی است اما طراحی و ظاهر زیبایی دارد. این گوشی به چهار دوربین مجهز است . A52  دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی، سنسور عمیق 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است، نوردهی و روشنایی را عکس ها ثبت می کنند. اما باتری ویژگی قدرتمند این گوشی است. A52 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که مدت زمان طولانی دوام می آورد. برای اینکه گوشی 2022 سامسونگ را بررسی می توانید انواع گوشی های سامسونگ را  در لیپک مشاهده کنید.

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید