راهنمای انتخاب مدل لباس مجلسی برای ست مادر دختری

    کد خبر :832211
راهنمای انتخاب مدل لباس مجلسی برای ست مادر دختری

چطور زیباترین مدل لباس مجلسی را برای ست مادر دختری انتخاب کنیم؟ نکاتی درباره انتخاب مدل لباس مجلسی و مدل مانتو که تابحال نمی دانستید!

اگر به رفتار دختران بچه ها دقت کرده باشید، حتما بارها دیده اید که با چه شور و شوقی کفش های پاشنه بلند مادر، خواهر یا مهمان ها را می پوشند، کیف دستی های مختلف را روی دوششان می اندازند، یا شال و روسری بقیه را امتحان می کنند، حین گشت و گذار در مراکز خرید در حال انتخاب مدل لباس مجلسی، لباس عروس، کفش و… هستند، و در مجموع خیلی دوست دارند شبیه بزرگترها لباس بپوشند.

این علاقه درونی در اغلب دختر بچه ها وجود دارد، ولی در سنین سه تا هفت سال بیشتر نمایان می شود، تا حدی که حتی گاهی لباس مجلسی مادرها را هم امتحان می کنند! اگر در خانه یک خانم کوچولوی کنجکاو دارید که مدام در حال سرک کشیدن در وسایل شماست، و کمد لباس هایتان از دست تو در امان نیست، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛ قصد داریم چند راهکار ساده را با شما در میان بگذاریم، که برای مدتی حسابی این کوچولوهای کنجکاو را سرگرم کنید.

انتخاب مدل لباس مجلسی برای ست مادر دختری

یکی از موقعیت های بسیار مناسب برای ایجاد تغییر در ظاهر و پوشش خانم کوچولوها، مراسم های عقد، عروسی و جشن های رسمی است؛ سعی کنید از این فرصت حتما استفاده کنید، و لباس او را با لباس و استایل خودتان ست کنید؛ مطمئن باشید از این اتفاق حسابی هیجان زده خواهد شد. فقط برای ست کردن لباس ها حتما به چند نکته دقت کنید:

1. مدل لباس مجلسی که انتخاب می کنید، برای سن دختر شما هم مناسب باشد. این جمله به این معناست که، لباسی که انتخاب می کنید یا با همان مدلی که هست، یا با ایجاد اندکی تغییرات با سن و سال، اندام و استیل دختر کوچولوی شما در تناسب باشد. مثلا مدل های پرنسسی با دامن های پفی و چین دار، یا مدل های دنباله دار گزینه مناسبی هستند.

2. رنگی که انتخاب می کنید، رنگ خنثی یا دخترانه باشد. از رنگ های سرد، تند یا مناسب بزرگسالان استفاده کنید؛ سراغ رنگ هایی بروید که برای سن و سال، رنگ مو، رنگ پوست و سایز اندام شما مناسب باشد، و در عین حال دختر کوچولوی شما را هم زیباتر کند. مثل: صورتی کالباسی، بنفش یاسی، آبی آسمانی یا آبی لاجوردی، قرمز و سبز زمردی.

3. جنس یا طرح پارچه لباس مجلسی یا مانتو را، ترجیحا از بین پارچه های آهاردار، حریر یا ساتن، و با طرح های جذاب و گلدار انتخاب کنید. این طرح پارچه ها علاوه بر اینکه شما را جذاب تر می کنند، برای پوشش کودکان خردسال هم مناسب هستند.

4. اگر مراسمی که به آن دعوت شده اید، رسمی است و باید مانتو بپوشید، می توانید انواع مدل مانتو جدید را در سورپلاس بررسی کنید. پس از انتخاب مدل مانتو برای خودتان، یک پیراهن، سارافون یا کت و دامن دخترانه که از مدل و جنس مانتوی شما ایده گرفته شده باشد، برای خانم کوچولو تهیه کنید. این هم یک روش برای ست کردن است!

5. علاوه بر انتخاب لباس، برای انتخاب آرایش مو، گیره مو، پاپیون، و حتی اکسسوری ها قاعده ست کردن را فراموش نکنید، ولی دقت کنید که استایل دختران خیلی شلوغ نشود، چون طبق قوانین مد و فشن، پوشش دختران خردسال، باید لباس های جذاب و ساده، با طرح های کودکانه باشد.

ست مادر دختری برای جشن تولد

جشن تولد یکی از آن مراسم هایی است که از کوچک تا بزرگ، همه آن را دوست دارند، و برای برگزاری هرچه زیباتر آن، حسابی برنامه ریزی کرده و تدارک می بینند؛ مخصوصا اگر این جشن مربوط به تولد یک پرنسس کوچولو باشد! یکی راه هایی که می توانید دختر کوچولویتان را به آرزویش برای ورود به دنیای بزرگترها برسانید، همین جشن تولد است! می پرسید چگونه؟ ما به شما می گوییم؛ با انتخاب یک ست لباس مجلسی مادر دختری جذاب، شاد و صد البته مناسب جشن تولد. البته حتما در مخاطبین ما مادرهایی هستند که پسر کوچولو هم دارند، و به این فکر هستند که “برای تولد پسرم چطور لباس ست طراحی کنیم؟” یا “آیا می شود ما در تولد پسرم، لباس ست بپوشیم؟” که فعلا به آن دسته از مامان های عزیز پیشنهاد می کنیم، منتظر مطلب بعدی ما باشند یا علی الحساب لباس های گل پسرشان را با آقای پدر ست کنند، چون گُل سرسبد این مطلب، پرنسس کوچولوها هستند!

برای این کار می توانید به صفحه سورپلاس سر بزنید، و از مدل های لباس مجلسی و لباس دخترانه آن و همین طور ایده های مربوط به جشن تولد دیدن کنید، مدل لباس مورد علاقه تان را انتخاب کنید، پارچه های مورد نیاز برای دوخت آن را تهیه کنید، و بقیه کار را به خیاط بسپارید، تا به بهترین شکل یک ست زیبا برای شما و خانم کوچولو آماده کند. دقت کنید که برای ست کردن فقط لباس مهم نیست، شما باید در انتخاب کفش، اکسسوری و حتی آرایش مو هم هماهنگی لازم را ایجاد کنید.

ست مادر دختری برای استایل روزمره

ست کردن لباس مادر دختری، می تواند فقط محدود به لباس مجلسی و مانتو نباشد، شما می توانید حتی لباس های که در خانه می پوشید یا استایل روزمره تان را نیز، با هم ست کنید. مثلا برای تابستان پیراهن های گشاد، گل دار و خنک شبیه به هم بدوزید، یا بولیز و دامن های ست! برای زمستان هم می توانید پالتو، بوت یا کلاه های تان را شبیه به هم انتخاب کنید.

خلاصه اگر دوست دارید، استایل دختر کوچولوی شما ترکیبی از سلیقه شما، و انتخاب او باشد، از این فرصت ها استفاده کنید. سلیقه کودکان معمولا از همین سن و سال شکل می گیرد، و با توجه به تغییرات شدیدی که در فرهنگ پوشش ما در حال رخ دادن است، چه بهتر که از چنین مسیرهای دوستانه ای، برای تربیت کودکان در بخش پوشش ورود کنیم.

 

پایان رپرتاژ خبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد