راه‌اندازی مرکز نوآوری دیزاین انتخاب در دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران

    کد خبر :1015364

انتخاب الکترونیک به عنوان گروه صنعتی پیشگام در ایجاد ارتباط تخصصی میان دانشگاه و صنعت، با دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه ای در زمینۀ توسعۀ همه جانبۀ همکاری‌های آموزشی و پژوهشی امضا کرد. به گزارش واحد ارتباط با رسانه گروه انتخاب الکترونیک، هدف از این تفاهم نامه، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه برای انجام طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه با هدف خلق ارزش در حوزه‌‌های مختلف مورد نیاز گروه انتخاب، از طریق استقرار مرکز نوآوری دیزاین گروه انتخاب (اسنوا لب) در محل دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

بر اساس تفاهم صورت گرفته، مقرر گردید به منظور توسعۀ این مرکز در فاز دوم، زمینی از طرف دانشگاه تهران در اختیار گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار داده ‌شود تا بواسطۀ سرمایه گذاری این گروه صنعتی برای ساخت و بهره برداری مشترک از مجموعه صورت گیرد. یکی از مهمترین موضوعات این تفاهم، حمایت گروه صنعتی انتخاب از توسعۀ رشته های آموزشی است

بر اساس مذاکرات صورت گرفته در این راستا، راه اندازی رشتۀ تخصصی طراحی محصول با گرایش های لوازم خانگی، مبلمان و روشنایی در مقطع کارشناسی ارشد، از مهم ترین برنامه های پیش رو قلمداد گردید. از دیگر مفاد این تفاهم نامه، می توان به ایجاد بانک‌های اطلاعاتی از محققین و متخصصین فعال دانشگاهی در زمینۀ اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی، اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های موردنیاز گروه انتخاب، تألیف یا ترجمۀ کتاب، مشارکت و همکاری در برگزاری همایش‌های علمی و هنری و نیز استفاده از ظرفیت دانشگاه در برقراری ارتباط با مؤسسات و مجامع مرتبط ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید