رانندگان تهرانی با داشتن ۳۰ نمره منفی سفر نکنند

    کد خبر :1002578
رانندگان تهرانی نمره منفی

هوای گرم تابستان شروع شده است و توصیه نمی شود که سفرهای خود را از ساعت 11 تا 5 بعد از ظهر شروع نمایید بلکه توصیه می شود که در این بازه زمانی از شروع سفر خودداری نمایید .

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: دمای هوا زیاد است و هر چقدر هم که خودروی شما کولر داشته باشد ولی در این ساعت ها که اوج گرما است سعی کنید از سفر خودداری نمایید.

وی گفت: اگر خودرو جوش بیاورد و شما با خانواده باشید در اوج گرما دچار اذیت می شوید چرا که هر جایی در جاده نمی توان توقف نمود و خانواده را نمی توان پیاده کرد .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : از استفاده از غذاهایی مانند لبنیات که شما را دچار خستگی و خواب آلودگی می نماید در طول سفر و قبل از آن جدا پرهیز نمایید.

وی گفت: سعی شود وزن وسایل همراه مانند چمدان ها را در داخل ماشین پخش نمایید چرا که این کار باعث تعادل بیشتر خودرو می شود و حتی امکان سعی شود تجهیزات ایمنی مانند کپسول ، جعبه کمک های اولیه و جعبه ابزار در جلوی دست شما قرار بگیرند و ساک و چمدان ها عقب تر باشند تا شما دسترسی کامل به تجهیزات ایمنی داشته باشید .

وی توصیه داشت : رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی 30 اقدام به رانندگی در جاده ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می شود .

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید