راننده تاکسی با شکلیک ۲ گلوله در فرودگاه امام به قتل رسید

  • حوادث
  • شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۰۴
    کد خبر :939186
راننده تاکسی با شکلیک ۲ گلوله در فرودگاه امام به قتل رسید

صبح امروز یک راننده تاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با شلیک ۲ گلوله به قتل رسید.

صبح امروز 19 شهریور ماه، ماموران پلیس در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال گشت‌زنی بودند که به یک تاکسی که رو به‌روی جایگاه سوخت پارک شده بود مشکوک شدند و پس از کم کردن فاصله خود، جسد مرد میانسالی را داخل خودرو مشاهده کردند.

با اعلام این خبر، محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی به همراه تیم‌ جنایی خود راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم‌ جنایی به محض حضور در محل حادثه، با جسد خون‌آلود مرد حدودا 53 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه و شکم هدف 2 شلیک گلوله در خودروی خود قرار گرفته بود.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل، مرد میانسال را که در تاکسی خود نشسته بوده از کنار خودرو مورد هدف گلوله قرار داده و پس از ارتکاب این جنایت، متواری شده است.

بازپرس پرونده پس از دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه قتل را بازبینی و تحقیقات را در خصوص شناسایی عامل این جنایت آغاز کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل قتل این راننده تاکسی وارد عمل شده‌‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید