راز کشف جسد دختر بچه گمشده پشت خانه پدربزرگ

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۸:۴۰
    کد خبر :1060519
کشف جسد دختر بچه

همزمان با کشف جسد یک دختر بچه در یکی از روستاهای اصفهان فرضیه قتل دختر بچه گمشده قوت گرفت.

18 اسفند سال گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دختر 7 ساله‌اش خبر داد و گفت: دخترم المیرا دانش‌آموز کلاس اول بود و ما در روستای برسیان زندگی می‌کنیم ۱۷ اسفند به روستای دهکرم رفتیم تا آخر هفته را کنار پدربزرگ و مادربزرگش سپری کند ‌اما او یک روز بعد ناپدید شد.

همه جا را گشتیم و خبری از دخترم نیست. در حالی که تحقیقات برای یافتن این دختر بچه ادامه داشت روز گذشته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: جسدی روز شنبه پشت منزل پدربزرگ دختر بچه گمشده به نام المیرا زارعی پیدا شده که احتمالاً خود این کودک است، اما منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی هستیم.

سرهنگ حسین ترکیان در خصوص آخرین وضعیت پرونده دختر گمشده در شرق اصفهان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها روز شنبه جسدی پشت منزل پدربزرگ المیرا زارعی معروف به نازگل پیدا شده است.

وی افزود: به احتمال زیاد جسد متعلق به این کودک است اما برای ارائه نظر قطعی منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم. گفتنی است المیرا زارعی معروف به نازگل ساعت حدود ۱۰ صبح روز جمعه، ۱۸ اسفندماه سال گذشته گم شد، او آخرین بار در حیاط خانه پدربزرگش در روستای دهکرم اصفهان بازی می‌کرده است.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید