رابط کاربری MIUI 12 در ۳۰ اردیبهشت به عرضه جهانی می‌رسد

    کد خبر :713163

رابط کاربری MIUI 12 چندی پیش به‌همراه گوشی هوشمند می ۱۰ یوث معرفی شد. مسئولان شیائومی اعلام کردند که رابط کاربری جدید ابتدا در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که زمان آن رسیده تا شاهد عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 12 باشیم.

اعلام شده که رابط کاربری جدید شیائومی در ۳۰ اردیبهشت به مرحله عرضه جهانی می‌رسد. این موضوع در توییتر رسمی منتسب به MIUI منتشر شده است و در کنار آن شاهد انتشار تصاویری هستیم که برخی از قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 12 را نشان می‌دهد.

به گزارش زومیت،در صفحه رسمی توییتر MIUI پازلی قرار گرفت که پاسخ آن عدد ۱۹ بود و احتمالا به ۱۹ مه اشاره داشته است؛ زمانی‌که گویا قرار است رابط کاربری MIUI 12 به‌صورت جهانی عرضه شود. با این حال به ماه مدنظر برای عرضه رابط کاربری جدید شیائومی اشاره‌ای نشده است؛ اما به دلیل اینکه هم‌اکنون رابط کاربری MIUI 12 در چین عرضه شده و در دسترس عموم قرار دارد، دور از ذهن به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی عرضه رابط کاربری جدید خود را به ماه‌های آینده موکول کند.

رابط کاربری MIUI 12 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۰ توسعه داده شده است؛ اما از نظر ظاهری کاملا با نسخه خام اندروید ۱۰ تفاوت دارد. در رابط کاربری جدید شیائومی شاهد انیمیشن‌های جدید و همچنین نسخه‌ای بهبودیافته از حالت Dark Mode هستیم.

رابط کاربری جدید قادر به بررسی اپلیکیشن‌ها است و به کاربر نشان می‌دهد کدامیک بدون اطلاع وی به امکانات مختلف گوشی هوشمند دسترسی دارند. چندی پیش گفته شد که شیائومی در هند اقدام به جذب افرادی برای آزمایش رابط کاربری MIUI 12 کرده است و روی رام جهانی آن کار می‌کند. تاکنون مشخص شده است که بیش از ۳۰ محصول از شیائومی رابط کاربری MIUI 12 را دریافت خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید