رئیس پلیس تهران: ربایش دختربچه مفقود شده در شهرری منتفی است

    کد خبر :624903

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بررسی‌های مأموران پلیس آگاهی در این پرونده کماکان ادامه دارد، اما توقع همکاری بیشتری از خانواده این دختربچه داریم، همچنین نوع بررسی‌های ما در این پرونده بحث ربایش این دختربچه را منتفی دانسته است.

 

چهارمین مرحله از طرحکاشف” با هدف مبارزه با سارقان در پایتخت به اجرا درآمد.

 

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای این مرحله از طرح کاشف در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهارمین مرحله از طرح کاشف با یک ماه کار اطلاعاتی و تلاش 48 ساعته عملیاتی به اجرا درآمد، اظهار کرد: 47 باند سارقان، زورگیران و محکومان فراری در این طرح متلاشی شدند.

 

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازداشت 187 سارق، زورگیر و محکوم فراری در این طرح، گفت: 11 باند سرقت به عنف اعم از زورگیری، کیف‌قاپی و سرقت تحت عنوان مأمور، 15 باند سرقت منازل و اماکن، 10 باند سرقت خودرو و لوازم خودرو، 2 باند جعل و کلاهبرداری، یک گروه 3 نفره که اقدام به اسیدپاشی می‌کردند، یک گروه سارقان مسلح و 12 محکوم متواری شامل باندهای متلاشی شده و متهمان بازداشتی در این طرح هستند.

 

به گفته این مقام انتظامی 119 نفر از متهمان بازداشت شده دارای سوابق قبلی هستند و در مجموع تمام متهمان به 3 هزار فقره سرقت تاکنون اعتراف کرده‌اند.

 

رحیمی همچنین از کشف 4 قبضه سلاح جنگی و 180 قبضه سلاح سرد از متهمان بازداشت شده خبر داد.

 

وی افزود: یکی از سارقان موتورسیکلت که تاکنون به 200 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده و به تنهایی 3 مالخر داشته نیز از جمله متهمان بازداشت شده در چهارمین مرحله از طرح کاشف بود.

 

به گزارش تسنیم،فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام یک باند که اقدام به فروش خودروهای مسروقه با روش “سند نمره” می‌کردند نیز خبر داد و یادآور شد: اعضای این باند تاکنون به 44 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

 

این مقام انتظامی درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده دختر 21 ماهه که اواخر شهریور 98 در منطقه قلعه‌نو شهرری مفقود شده، تصریح کرد: بررسی‌های مأموران پلیس آگاهی در این پرونده کماکان ادامه دارد، اما توقع همکاری بیشتری از خانواده این دختربچه داریم، همچنین نوع بررسی‌های ما در این پرونده بحث ربایش این دختربچه را منتفی دانسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید