رئیس جدید موساد: به مقابله با برنامه هسته ای ایران ادامه می دهیم

    کد خبر :815690
رئیس جدید موساد: به مقابله با برنامه هسته ای ایران ادامه می دهیم

رئیس جدید سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی می گوید هر گونه توافق هسته ای با ایران، مانع از مخالفت تل آویو با برجام نخواهد بود.

«دیوید بارنیا» رئیس جدید موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در مراسم معارفه‌اش با اشاره به تلاش‌های بین‌المللی برای احیای برجام، مدعی شد: باید با صدای بلند و رسا گفت که ایران، در همین لحظه، در حال فعالیت برای تحقق رویای هسته‌ای خود تحت ظاهری فریبنده با تضمین‌های بین‌المللی است.

وی در ادامه این ادعا افزود: توافقی که در حال شکل گرفتن با قدرت‌های جهانی است، فقط احساس انزوای ما را در باب این مسئله را تقویت می‌کند. واضح می‌گویم، خیر ما قصد نداریم مطابق با نظر اکثریت عمل کنیم زیرا آن اکثریت در معرض عواقب ارزیابی اشتباه از این تهدید نیستند.

بارنیا باز هم ادعای بی پایه و اساس رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه اهداف برنامه هسته ای جمهوری اسلامی صلح آمیز نیست، تکرار کرد.

این در حالی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۸۹ با صدور فتوایی، صراحتاَ ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی را حرام اعلام کردند.

به گزارش مهر، رجزخوانی مقام های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حالی است که ناکامی آنها در جنگ ۱۲ روزه غزه به رغم برخورداری از تسلیحات و حمایت غرب، شکننده بودن آنها را به خوبی عیان کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید