رئیسی :محدودیت‌ها مثل گذشته سراسری نباشد

  • سیاسی
  • شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۰۴
    کد خبر :885781
رئیسی :محدودیت‌ها مثل گذشته سراسری نباشد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نوع اعمال محدودیت‌ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود باید مسئولین استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد.

رئیس جمهور ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم‌‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولین بهداشتی باید با جدیت نظارت کنند تا در اجتماعات بویژه در اماکن زیارتی شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت رعایت شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون و شرایط متفاوت و خاصی که نسبت به سویه‌های قبلی دارد، می‌توان تعریف جدیدی برای شهرهای قرمز ارائه داد و البته تا زمانی که این تعریف انجام نشده، همچنان مقررات قبلی برای شهرهای قرمز موضوعیت دارد.

رئیسی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در حمل‌و‌نقل شهری بویژه در مترو گفت: حمل‌و‌نقل عمومی از زمینه‌های ابتلای مردم به بیماری کرونا است، لذا ضرورت دارد مسئولین، دقت و نظارت دقیق‌تری دراین زمینه داشته باشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز اظهارداشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.

به گزارش اقتصادنیوز، رئیسی تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می‌اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید