ذوالنور: شعار «رفع حصر» منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی است

  • سیاسی
  • جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۳۲
    کد خبر :460400

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید بر اینکه بخش دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست، گفت: با قاطعیت می‌گوییم که می‌توان با تکیه‌بر توان داخلی بر شرایط سخت کنونی فائق آمد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه سال 88 اظهار داشت: فتنه سال 88 اقدامی اعتراضی نبوده بلکه به‌منظور براندازی نظام اسلامی به راه افتاد.

وی حماسه نهم دی را آخرین میخ بر تابوت فتنه دانست و گفت: انقلاب‌های رنگین به‌منظور از بین بردن نظام‌های سیاسی طراحی‌شده و این انقلاب‌ها مسیرهای کوتاهی را برای رسیدن به این هدف طی می‌کنند که از آن به‌عنوان کودتای بی‌سروصدا یاد می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه‌گران در روز قدس حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند، تصریح کرد: سردادن شعار نه غزه نه لبنان یکی از این حرمت‌شکنی‌ها بود.

ذوالنور بیان کرد: در فتنه 88، مستکبران عالم هر چه در توان داشتند به‌ویژه در عرصه فضای مجازی را به میدان آوردند و اوباما رئیس‌جمهور وقت آمریکا، به حمایت آشکار از فتنه‌گران پرداخت.

وی با اشاره به فلج شدن اقتصاد کشور به مدت هشت ماه در سال 88 گفت: همکاری سفارت‌خانه‌های خارجی با فتنه‌گران آشکار بوده و تمامی جریان‌های ضدانقلاب در جریان فتنه به میدان آمدند، و شخصیت‌های محوری فتنه آن سال برای رسانه‌های خارجی و نظام سلطه خوراک فراهم کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سردادن شعار رفع حصر را انحراف ذهن مردم از پرداختن مسئولان به مسائل اصلی دانست و تأکید کرد: بیکاری، مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده و مسئولان باید در حل این مسائل اهتمام جدی داشته باشند نه اینکه برخی از آن‌ها آدرس عوضی رفع حصر را بدهند.

ذوالنور پیشرفت‌های نظام اسلامی طی چهل‌ساله انقلاب اسلامی را مورداشاره قرار داد و گفت: در زمینه‌های مختلف سدسازی، نانو، هوافضا، صنایع دفاعی، حمل‌ونقل جاده‌ای، و سایر صنایع باوجود تحریم‌های دشمن، ایران اسلامی پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر مبارزه با فسادهای اقتصادی ابراز کرد: ضروری است که مدیران دستگاه‌های مهم باید پیرامون خود را از افراد مفسد اقتصادی پاک‌سازی کنند، چراکه روزهای سخت به پایان رسیده و روسیاهی تنها بر چهره آنانی که مسیر انحرافی رفتند باقی می‌ماند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بخش دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: مردم نسبت به این مسئله که فشارهای اقتصادی برای تحمیل برجام موشکی و برجام منطقه‌ای باشد بدبین هستند، اما با قاطعیت می‌گوییم که می‌توان با تکیه‌بر توان داخلی بر شرایط سخت کنونی فائق آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید