دی‌فرانچسکو: ما و داور به بارسلونا کمک کردیم بازی را ببرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :254987

سرمربی تیم فوتبال رم پس از باخت سنگین شاگردانش در خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، از عملکرد شاگردانش و داور مسابقه با هم انتقاد کرد.

اوزه‌بیو دی‌‌فرانچسکو باخت 4 بر یک رم مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم ناشی از عملکرد ضعیف مردان خودش دانست هم قضاوت نادرست داور.

او پس از این بازی که بازیکنانش دو گل به خودی زدند و با پاسی اشتباه موقعیت زدن یکی دیگر از گل‌های بارسلونا را فراهم کردند، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: بارسلونا همین طوری هم تیم قدرتمندی است و دیگر نیازی به کمک ندارد. امشب اما این تیم هم از ما کمک گرفت هم از داور. ما امشب عملکرد خوبی ارائه کردیم اما اشتباهات مهلکی که مرتکب شدیم کار دست‌مان داد، پس نمی‌توانیم تقصیر این شکست را به گردن دیگران بیندازیم. از بابت شخصیت و رویکرد بازی من گله و شکایتی از تیمم ندارم چون ما تا به خودمان آمدیم 3 بر صفر عقب بودیم و دیگر نمی‌دانستیم که باید چه کار کنیم.

دی‌فرانچسکو ادامه داد: من از تیمم خواستم متعادل بازی کند چون ما باید نتیجه‌ای می‌گرفتیم که برای بازی برگشت هم شانس داشته باشیم. اگرچه ما تیم کم تجربه‌ای نیستیم اما در این حوزه باز هم نیاز داریم پیشرفت کنیم. با توجه به عملکردی که ارائه کردیم، شاید شکست‌مان بیش از اندازه سنگین بوده باشد. گل به خودی دانیله دروسی هم از سر بدشانسی بود، البته خودمان هم به بارسلونایی‌ها کمک کردیم زمانی که ایوان راکیتیچ توپ را به تیرک زد. ما ساده‌لوحانه بازی کردیم و گاهی اوقات بیش از اندازه آهسته بودیم.

به گزارش تسنیم ،سرمربی جالوروسی درباره عملکرد داور و قضاوت جنجالی او به خصوص در صحنه برخوردی که مدافعان بارسا با ادین ژکو در محوطه جریمه تیم میزبان داشتند و خطای پنالتی تشخیص داده نشد، عنوان کرد: داور؟ آنها که بازی کردند کارشان را خوب انجام دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید