دی‌فرانچسکو: در دقیقه آخر و به تیمی ۹ نفره باختن مزخرف است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
    کد خبر :437881

سرمربی تیم فوتبال رم از دست شاگردانش به خاطر از دست دادن پیروزی خارج از خانه مقابل کالیاری به شدت ناراحت بود.

تیم فوتبال رم در هفته پانزدهم سری A در شرایط به تساوی 2 بر 2 مقابل کالیاری رضایت داد که از دقیقه 41 تا دقیقه 81 با نتیجه 2 بر صفر از حریفش جلو بود. رم در دقیقه 84 گل اول را خورد و پس از آن با وجود اخراج دو بازیکن حریف در عرض 5 دقیقه، در دقیقه 5+90 گل دوم را هم خورد و پیروزی را از دست داد.

اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی رم که مردانش با قبول این نتیجه به رده هفتم جدول سقوط کردند و حالا 22 امتیاز با صدر جدول و 4 امتیاز با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: رم در 70 دقیقه از بازی تلاش کرد کار را یکسره کند اما چیزی که مرا عصبانی می‌کند دیدن اشتباهات ساده‌لوحانه‌ای بود که باعث شد به این شیوه مزخرف تسلیم حریف شویم. من حتی نمی‌خواهم درباره تاکتیک‌های‌مان حرفی بزنم چون این بازیکنانی که ما در تیم‌مان داریم همگی آنقدر تجربه دارند که قبول چنین باختی از سوی آنها غیرممکن به نظر برسد. شما نمی‌توانید در آخرین دقیقه بازی مقابل تیمی 9 نفره گل بخورید چون نتوانسته‌اید برای چند دقیقه توپ را تحت کنترل بگیرید. این غیرممکن است.

دی‌فرانچسکو ادامه داد: رقبایی هستند که می‌توانند شما را تحت فشار قرار دهند و ما با وجود آنکه بارها و بارها موقعیت‌های‌ خود را از دست دادیم، می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. چیزی که من در 20 دقیقه پایانی دیدم، این بود که تیم ما دقت کافی را نداشت و در حفظ توپ ناکام بود.من با برخی تغییرات تاکتیکی و با توجه به شناختی که از کالیاری داشتم سعی کردم شرایط را تغییر دهم اما وقتی حواس بازیکنان‌تان جمع نباشد، این تغییرات تفاوتی ایجاد نمی‌کنند. روی نیمکت گزینه‌هایی ثل پروتی و پاستوره داشتم اما آنها مدت‌هاست که بازی نکرده‌اند و آماده 90 دقیقه حضور در میدان نبودند.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم فوتبال رم تأکید کرد: من واقعاً‌عصبانی‌ام چون به شیوه‌ای مزخرف باختیم. رم تیمی نیست که بگذارد اینگونه پیروزی از چنگش خارج شود.در 20 دقیقه پایانی ما از نظر روانی بیش از اندازه شکننده بودیم. فراموش نکنیم که دانیله دروسی کاپیتان تیم ما 40 روز غایب بوده است و هماهنگ شدن با سایر بازیکنان برای او سخت بود. ما مشکلات فراوانی داریم به خصوص برای پیدا کردن بازیکنانی که بتوانند 90 دقیقه بازی کنند. وقتی ذهنیت تیم درست نباشد، تاکتیک‌های من هم کاری از پیش نمی‌برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید