دیدار اینفانتینو با وزیر ورزش و جوانان

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۲۰
    کد خبر :234406

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با وزیر ورزش و جوانان کشورمان ملاقات کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر در دیدار با اینفانتینو، رئیس فیفا گفت: خیر مقدم به شما و همراهان می‌گویم و امیدوارم سفر موفقیت‌آمیزی در ایران داشته باشید و این سفر دستاوردهای خوبی برای ورزش و فوتبال ایران به همراه داشته باشد. این ماه های اخیر ایام پر کاری به جهت رویدادهای بین المللی و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دارید.

وی افزود: طبق اخبار و اطلاعاتی که ما داریم تلاش‌های خوبی هم روسیه و هم فدراسیون جهانی فوتبال برای برگزاری این رویداد بین المللی و باشکوه داشته‌اند. ایران هم به عنوان یکی از اولین تیم‌هایی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشت تلاش‌های زیادی کردیم که امیدوارم حضور موفقی را هم در این مسابقات داشته باشیم

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: در سال‌های اخیر، هم وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون فوتبال ایران تلاش‌های بسیاری داشته تا فوتبال خود را بر اساس مبانی فیفا خود را تطبیق دهد. تلاش کردیم باشگاه‌ها در مسائل فنی و مالی خود اقدام‌ها و گام‌های اساسی بردارند. در زمینه فوتبال بانوان نیز با توجه به ملاحظات فرهنگی هرگونه زمینه‌های لازم برای رشد فوتبال بانوان را فراهم کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید