دو فیلم ناامید کننده از کیفیت خودروی فیدلیتی بهمن موتور

    کد خبر :941757
کیفیت خودروی فیدلیتی

موضوع کیفیت و قیمت گذاری خودرو های مونتاژی چینی از مواردی هست که همواره مورد انتقاد کارشناسان حوزه خودرو و خریداران این نوع خودرو ها در کشورمان بوده است.

مصرف کننده ایرانی به ناچار بایستی خودروی دسته چندم و کم فروغ چینی را با چند برابر قیمت در ایران خریداری کند درحالیکه با همین قیمت می تواند به روز ترین خودرو ها از برند های معتبر دنیا را خریداری کرد.

به نظر می رسد دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور هم در لیست همین نوع خودروها هستند ولیکن به دلیل بازار انحصاری خودرو، از طرف مردم با استقبال بیشتری مواجه شده اند به طوریکه قیمت کارخانه این دو مدل با قیمت بازار اختلاف چند صد میلیونی دارد.

در این شرایط اما حلقه مفقوده در تمامی خودروهای مونتاژی چینی در ایران، موضوع کیفیت و خدمات پس از فروش آنهاست.

به تازگی دو فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کیفیت رنگ بدنه و عملکرد کیسه هوای فیدلیتی را به چالش می کشد. در فیلم اول رنگ بدنه خودروی فیدلیتی در اثر عبور از طوفان شن به شدت آسیب دیده است و در فیلم دوم هم، کیسه های هوای این خودرو علی رغم برخورد و تصادف شدید باز نشده اند.

کاربران در شبکه های اجتماعی می گویند:

حالا که برای خرید خودروی دست چندم چینی ماه ها منتظر می مانیم و آن را با چند برابر قیمت از خودروساز می خریم، حداقل انتظار اینست که خودرو خریداری شده از کیفیت معقول مشابه مدل سرزمین مادری برخوردار بوده و استاندار های ایمنی و کیفیت و خدمات را دارا باشد.

کیفیت رنگ بدنه و عملکرد کیسه هوای فیدلیتی

عملکرد کیسه هوای فیدلیتی در تصادف شدید

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمد گفت:

    سلام حاشیه درست نکنید میتونید ببرین خدمات پس از فروش هم معذرت خواهی میکنن ازتون هم مشکل شمارو صددرصد حل میکنن واقعا عجیبه من دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم داشتم عالی بود الان دیگنیتی پرستیژ دارم …مخصوصا خدماتش با احترام فراوان برخورد میکنن باهاتون شرکت بهمن موتور برای سپاه هستش و همین کافیه برای این که بفهمید چقد پشتیبانی قوی داره

دیدگاهتان را بنویسید