دولت به مردم 5 گیگ اینترنت عیدی می دهد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۰۳
    کد خبر :1056978
دولت مردم اینترنت عیدی

وزیر ارتباطات از اختصاص بسته ۵ گیگابایتی اینترنت به همه مردم به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد که برای فعال کردن آن، کاربران می‌توانند از طریق مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir اقدام کنند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، از اختصاص بسته اینترنت هدیه برای همه مردم خبر داد و گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان یک بسته اینترنت رایگان ۵ گیگابایتی که معادل ۱۲ گیگابایت ترافیک داخلی است به عنوان هدیه عیدانه دولت برای کاربران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کاربران برای فعال سازی این بسته اینترنت هدیه باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند، افزود: کاربران می‌توانند تا پایان اسفند با مراجعه به آدرس my.gov.ir یکی از شماره‌های خود را وارد کنند که به آن شماره اینترنت هدیه دولت اختصاص پیدا می‌کند که تا عید فطر نیز فرصت برای استفاده از آن فراهم است.

زارع پور همچنین در مورد حوزه فضایی تصریح کرد: امسال سال پرباری برای صنعت فضایی کشور بود و در سال جاری ۶ پرتاب فضایی داشتیم و ماهواره‌های متعدد با موفقیت در مدار قرار گرفته‌اند.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه پرتاب‌هایی که در این دولت انجام شده معادل ۳ دولت گذشته است، خاطرنشان کرد: سال آینده پرتاب ماهواره پیش‌بینی شده است و در سال آینده به‌سمت منظومه‌سازی خواهیم رفت.

وی ادامه داد: فاز اول بزرگترین پایگاه فضایی کشور در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و اولین پرتاب در این پایگاه انجام خواهد شد.

به گزارش دانشجو، زارع پور اظهار کرد: پرتابی که در سال جاری از پایگاه روسیه انجام دادیم به این‌علت بوده که پایگاه‌های ایران دارای چنین ویژگی‌هایی نیستند و امیدواریم در سال آینده در پایگاه ایران پرتاب‌ها انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید