دوستداران آیفون 13 این خبر را مطالعه نکنند

    کد خبر :851163

اکنون هزاران سال است که طلا نمادی از اشیاء ارزشمند به‌شمار رفته و کماکان گزینه‌ای محبوب در میان مردم محسوب می‌شود. Caviar یکی از شرکت‌‌هایی است که از قالب معمول ساعت‌ها و گوشواره‌های طلا خارج شده و محصولاتی نظیر کنسول‌های بازی و هدفون‌های طلاکاری شده را روانه بازار می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–جدیدترین کلکسیون محصولات این شرکت Prime نام دارد و شامل کنسول پلی‌استیشن 5 سونی، آی‌فون 13 پرو مکس اپل، آی‌پد مینی 2021 و ایرپادز مکس است. این گجت‌ها در 2 ورژن‌ طلایی و دارای روکش طلا روانه بازار می‌شوند. این 2 ورژن به لحاظ میزان طلای مورد استفاده و طبیعتا قیمت تفاوت‌های چشمگیری با یکدیگر دارند.

ورژن طلایی پلی‌استیشن 5 دارای قابی از جنس طلای زرد 18 عیار بوده و الگوی تزئینی مورد استفاده برای این کنسول در سایر گجت‌های سری Prime نیز به چشم می‌خورد. کنترلر DualSense نیز دارای تزئین طلایی بوده و با چرم طبیعی پوشانده شده است. همچنین شرکت خاویار یک استند سفارشی از جنس چوب آبنوس را برای این کنسول تولید کرده است. بر اساس اعلام کمپانی از این محصول تنها 5 دستگاه تولید خواهد شد و خریداری یکی از آن‌ها بالغ بر 350 هزار دلار هزینه دربر خواهد داشت.

ورژن طلاکاری شده (Goldplated) پلی‌استیشن 5 با برچسب قیمتی 12750 دلاری عرضه خواهد شد. این رقم در مقایسه با قیمت‌گذاری کنسول دارای قاب طلایی بسیار ارزان‌تر به‌نظر می‌رسد. در قسمت خارجی این محصول از ورقه‌هایی با جنس طلای 24 عیار استفاده شده است. با این‌حال کاربران کماکان کنترلر دارای روکش چرمی و استند از جنس چوب آبنوس را دریافت خواهند کرد. شرکت خاویار تنها 99 دستگاه از این محصول را تولید خواهد کرد.

ورژن طلایی ایرپادز مکس اپل نیز با طلای زرد و جامد 18 عیار و چرم طبیعی سوسمار در قسمت گوشی‌ها تزئین شده است. از این محصول تنها 9 دستگاه تولید شده و هرکدام از آن‌ها با قیمت‌گذاری 68 هزار دلاری به فروش خواهند رفت.

ورژن طلاکاری شده این محصول نیز برای مشتریان معمولی‌تر طراحی شده و تنها 99 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این مدل کمتر از یک دهم ورژن دیگر قیمت‌گذاری شده و با برچسب قیمتی 5910 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ورژن طلایی آی‌پد مینی 2021 علاوه بر به‌کارگیری تراشه بسیار سریع A15 Bionic مجهز به بدنه‌ای درخشان از جنس طلای زرد و جامد 18 عیار است. شرکت خاویار به منظور افزودن جلوه‌ای ارزشمندتر به این محصول از 4 قطعه الماس 4 میلی‌متری نیز استفاده کرده است. از این محصول تنها 6 دستگاه تولید خواهد شد و کاربران برای خریداری مدل پایه آن بایستی مبلغ 84920 دلار را پرداخت نمایند.

مشتریانی که از توانایی مالی کافی برای خریداری این مدل برخوردار نیستند؛ می‌توانند ورژن طلاکاری شده آی‌پد مینی 2021 با 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و قیمت‌گذاری 6600 دلاری را تهیه کنند. این مدل کماکان دارای الماس‌های 4 میلی‌متری بوده و در پنل پشتی آن از ورقه‌های طلایی 24 عیار استفاده شده است. از این محصول تنها 99 دستگاه تولید خواهد شد.

نهایتا نوبت به گوشی‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس می‌رسد. هندست مدل پرو با حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی و کیس از جنس طلای جامد 18 عیار با قیمت‌گذاری پایه 42380 دلاری عرضه خواهد شد. شرکت خاویار تنها 9 دستگاه از این هندست را تولید خواهد کرد.

در اینجا از ورژن طلاکاری شده هیچ خبری نیست؛ اما مشتریان در صورت تمایل به خریداری مدل دارای تزئینات الماس می‌توانند ورژن Solid Gold Unique با 55 قطعه الماس 1.8 میلی‌متری در پنل پشتی را خریداری کنند. این مدل با قیمت‌گذاری پایه 45 هزار دلاری یا بیش‌تر عرضه خواهد شد.

بایستی توجه داشت که شرکت خاویار پیش‌تر نسخه‌های طلایی آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس را تولید نموده است. این محصولات به‌همراه آی‌پد مینی 6 از امروز قابل سفارش هستند. کنسول پلی‌استیشن 5 و هدفون ایرپادز مکس بعدها عرضه خواهند شد. تحویل این محصولات به مشتریان از روز 15 دسامبر (24 آذر ماه) آغاز خواهد شد. به منظور تماشای ویدیوی معرفی محصولات سری Prime و سایر خلاقیت‌های شرکت خاویار کافیست اینجا کلیک کنید. مشاهده این ویدیو رایگان است؛ اما بودجه لازم جهت خریداری گجت‌های نمایش داده شده در ویدیو از قیمت یک اتومبیل گران‌تر و از بهای یک خانه ارزان‌تر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید