دورهمی خودروهای ماجراجو در تهران/ تصاویر

    کد خبر :941816
دورهمی خودروهای ماجراجو در تهران

نمایشگاه سـفر، اکوتوریسم، مـاجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ که از روز یکشنبه ۲۷ شهریور تا پنج شنبه ۳۱ شهریور در مرکز نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است، مورد توجه مشتاقان و علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

نمایشگاه آفرود محلی برای عرضه محصولات شرکت‌های خودروسازی در زمینه آفرود و کمپینگ است و بعضی از شرکت‌های تولید خودرو و محصولات آفرودی همه ساله در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آفرودی با محصولات اختصاصی خودروهای دو دیفرانسیل، آفرودی و کمپرها در این نمایشگاه سعی در تامین خواسته‌های افراد علاقمند و فعال در حوزه کمپینگ و آفرود دارند.

شرکت های خودروساز مطرح ایرانی از جمله ایران خودرو دیزل و گروه آمیکو از جمله شرکت‌هایی هستند که هرساله در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات آفرودی و دودیفرانسیل خود را به علاقمندان عرضه می‌کنند. در پنجمین دوره نمایشگاه کمپینگ و آفرود امکان خرید تجهیزات ویژه آفرود و کمپینگ برای خودروهای مونتاژ داخل مانند آمیکو آسنا، مکث کلوت، کی ام سی T۸، فوتون تونلند و خودروهای مورد علاقه و ستنی برای آفرودبازان مانند تویوتا لندکروزر، پرادو، هایلوکس، اف جی کروزر و همچنین خودروهایی مناسب کمپر مانند هیوندای H۳۵۰، ون های بر پایه تویوتا هایس، موتورسیکلت‌های آفرودر، باگی‌ها و … مهیا شده است و مجموعه های آفرودی مختلف، قطعات جدیدی را برای ارتقای این خودروها به نمایش گذاشته اند.

پنجمین دوره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تا روز پنج‌شنبه هفته جاری مصادف با ۳۱ شهریور در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید به این مجموعه مراجعه کنند.

همشهری آنلاین 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید