دورخیز آزاد و فرنگی‌کاران برای کسب دوبنده تیم ملی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
    کد خبر :253771

طبق برنامه فدراسیون کشتی، مدعیان دستیابی به دوبنده تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی باید اواخر فروردین ماه در نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی به میدان بروند.

سال جدید در حالی برای مدعیان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان آغاز شد که این نفرات برای تصاحب دوبنده تیم ملی باید تا دو هفته دیگر در مصافی انتخابی رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

بر این اساس فدراسیون کشتی با اعلام اسامی نفرات واجد شرایط از برگزاری رقابتهای انتخابی تیم های ملی برای شرکت در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی در روزهای ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه خبر داد.

همچنین استانهای اول تا سوم رقابتهای قهرمانی کشور در گروه الف به ترتیب سه، دو و یک کشتی گیر علاوه بر سایر نفرات واجد شرایط در رقابتهای انتخابی مرحله اول تیم ملی در رشته آزاد (مازندران، کرمانشاه و تهران) و فرنگی (تهران، لرستان و خوزستان) به عنوان سهمیه ویژه خواهند داشت. البته استانهای مذکور باید تا روز ۱۸ فروردین کشتی‌گیران خود را طبق سهمیه اعلامی به فدراسیون معرفی کنند.

به گزارش مهر، از سویی دیگر با توجه به استعفای شوراهای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی و زمان محدود تا برگزاری رقابتهای مرحله اول انتخابی، با پیشنهاد «حمید بنی تمیم» نایب رئیس فدارسیون ، «احد پازاج» مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و امید و همچنین «محمد طلایی» مربی اول تیم ملی کشتی آزاد، نفرات دیگری به جمع مدعیان رقابتهای مرحله اول و مرحله نهایی انتخابی اضافه شدند.

اسامی این نفرات به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

مرحله اول انتخابی: علی ارسلان (استعداد برگزیده)، رامین طاهری (به دلیل آسیب دیدگی) و مهدی علیاری (به دلیل آسیب دیدگی)

مرحله نهایی انتخابی: بهنام مهدی زاده، سید مصطفی صالحی زاده و مهرداد مردانی

کشتی آزاد:

مرحله اول انتخابی: پرویز هادی

مرحله نهایی انتخابی: عزت الله اکبری

مرحله نهایی انتخابی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. گاری گفت:

    اول باید رئیس و قاتل بزرگ ….معظم دستگیر و ترباران شود

دیدگاهتان را بنویسید