دوربین فول فریم حرفه‌ای کامپکت نیکون Z8 رونمایی شد

    کد خبر :994006
نیکون Z8

برکسی پوشیده نیست که برند مطرح تولیدکننده ژاپنی نیکون را در صنعت تولید ابزارهای تصویربرداری یا همان دوربین نشناسند. کمپانی که تاکنون توانسته محصولاتی متعدد و حرفه‌ای را در بازار عرضه کند.

بازتاب-در این بین نیکون تصمیم گرفت دوربین فول فریم بدون آینه جدیدی معرفی کند که Z8 نام داشته و از مشخصات سطح بالایی چون Z9 برخوردار است. این دوربین چه در زمینه عکاسی و چه در زمینه فیلمبرداری یک مدل پرچمدار تلقی می‌شود.

نیکون Z8 بدنه‌ای جمع و جور و سبک وزنی دارد. ابعاد آن 144 در 118.5 در 83 میلی متر و وزن آن 910 گرم است. دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی بوده که می‌تواند به صورت افقی یا عمودی کج شود. یک منظره یاب الکترونیکی 0.5 اینچی با تعادل رنگ، خودکار و کنترل روشنایی دستی 18 سطحی هم تعبیه شد. این دوربین با لنزهای نیکون  مجهز به Z و F سازگار است.

گفته می‌شود که Nikon Z8 به بدنه بیرونی بسیار سخت، مستحکم مجهز شده که پوشش آن را در برابر گرد و غبار و قطره آب مقاوم می‌کند. یک محافظ سنسور و پوشش دوگانه روی سنسور تصویر وجود دارد. دکمه‌های Z8 برای عکاسی در محیط‌های تاریک نیز دارای نور پس زمینه هستند.

در مورد مشخصات اصلی، نیکون Z8 دارای سنسور CMOS فول فریم 52.37 مگاپیکسلی با پردازنده تصویر EXPEED 7 است. حداکثر 493 نقطه فوکوس خودکار دارد. ضبط پیش از انتشار برای انجماد لحظات دقیق وجود داشته که با ضبط تصاویر تا 1 ثانیه قبل یا 4 ثانیه پس از فشرده شدن کامل دکمه شاتر عمل می‌کند.

نیکون Z8

 این دوربین دارای ردیابی سه بعدی برای عکس‌ها، حداکثر 9 نوع ردیابی سوژه و حالت جدید هواپیما است. از نظر فیلم‌برداری، نیکون Z8 از فرمت‌های ویدئویی گسترده شامل 12 بیت RAW، 10 بیت ProRes 422 HQ و N-Log پشتیبانی می‌کند. این دوربین می‌تواند تا 8کی با سرعت 30 فریم در ثانیه، 4کیUHD و FHD با سرعت 120 فریم بر ثانیه ویدئو ضبط کند.

نیکون Z8 از حساسیت ISO تا 25600 پشتیبانی می‌کند. سریع‌ترین و کندترین سرعت شاتر به ترتیب 1/32000 ثانیه و 30 ثانیه است. حتی با لنز پرایم از زوم با وضوح بالا تا فاصله کانونی 2 برابر پشتیبانی می‌نماید.

گزینه‌های اتصال در نیکون Z8 شامل وای فای، بلوتوث، پورت های USB-C، USB PD، خروجی HDMI، ورودی/خروجی صدا و ترمینال راه دور ده پین داخلی است. با برنامه SnapBridge نیکون سازگاری دارد. این دوربین توسط یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون پشتیبانی می‌شود.

نیکون Z8 دارای برچسب قیمتی 4000 دلاری بوده و از 25 می به فروش خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید