دهیار خواف در آتش ساختمان دهیاری جان باخت

  • حوادث
  • شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۱۲
    کد خبر :1049789
دهیار خواف آتش

دهیار یکی از روستاهای شهرستان خواف در حادثه آتش‌سوزی که در دهیاری اتفاق افتاد جان خود را از دست داد.

عضو شورای اسلامی روستای روح‌آباد از توابع شهرستان خواف با بیان مطلب فوق اظهار کرد: دهیار این روستا در حادثه آتش‌سوزی دهیاری جان خود را از دست داد.

محمد حیدرپور گفت: پس از تماس همسایگان ساختمان دهیاری مبنی بر بیرون آمدن دود از ساختمان دهیاری، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای بررسی موضوع به عمل آمد و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از اینکه همسایگان موفق نشدند از درب دهیاری وارد ساختمان شوند از درب پشتی دهیاری و با شکستن شیشه وارد ساختمان دهیاری می‌شوند.

عضو شورای اسلامی روستای روح‌آباد ادامه داد: این افراد پس از مشاهده آتش‌سوزی، ابتدا با سطل‌های آب، آتش داخل ساختمان را خاموش و سپس دودزدایی می‌کنند که پس از خارج شدن دود از اتاق‌های ساختمان، متوجه می‌شوند دهیار در داخل دهیاری سوخته و فوت کرده است.

حیدرپور گفت: میزان دود ناشی از سوختن لوازم دهیاری به حدی بوده که افراد وقتی ابتدا وارد دهیاری شدند متوجه فوت دهیار نمی‌شوند و پس از دودزدایی می‌بینند وی از کمر به بالا سوخته است.

وی در پاسخ به دلیل فوت دهیار روستا گفت: هرچند گفته می‌شود مرحوم ابوتراب فرقانی تشنج کرده و همین موضوع باعث ادامه ماجرا می‌شود اما دلیل اصلی را مسئولان مربوطه باید اعلام کنند، از طرفی نیز دهیاری گازکشی نیست و از بخاری استفاده می‌شود.

حیدرپور اعلام کرد: مرحوم ابوتراب فرقانی با حدود ۳۲ سال سن دهیار روستای ۲۱۰ خانواری روح آباد بود.

روستای روح‌آباد در حدود ۴۰ کیلومتری شهر خواف و از توابع بخش سلامی است.

به گزارش ایسنا، شهرستان خواف با ۴ بخش، ۶ شهر، ۸۵ روستا، ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید