دلیل عدم حضور مالکوم در سوپرجام اسپانیا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
    کد خبر :345051

دلیل قرار نگرفتن اسم مهاجم برزیلی جدید آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در فهرست این تیم برای بازی سوپرجام اسپانیا مشخص شد.

با وجود لغو محدودیت استفاده از بازیکنان غیراروپایی فاقد گذرنامه کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای بازی سوپرجام اسپانیا، باشگاه بارسلونا حاضر نشد ریسک کند و نام 4 بازیکن لاتین بدون پاسپورت اروپایی‌اش یعنی، کوتینیو، مالکوم، آرتور ملو و ویدال را در فهرست 18 نفره‌اش برای مصاف با سویا قرار دهد و به همین دلیل مالکوم را از فهرست بازیکنانش حذف کرد.

تصور می‌شد که والورده از ترس تکرار اتفاقی که سه فصل پیش در جام حذفی برای رئال مادرید رخ داد – استفاده از دنیس چریشف دو اخطاره و متعاقب آن حذف کهکشانی‌ها از مسابقات به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز – حاضر نشده از مالکوم استفاده کند اما او این موضوع را رد کرد.

والورده گفت: این تصمیم من بود نه برای پیشگیری از اینکه به دردسر بیفتیم. مالکوم بازیکنی است که به تازگی به جمع ما ملحق شده و به اندازه کافی تمرین نکرده است. به علاوه هیچ کسی از قبل اعلام نمی‌کند که کدامیک از بازیکنان تیم قرار است در یک مسابقه بازی کنند. در مورد رئال مادرید هم فکر می‌کنم که هیچ کسی به این تیم درباره چریشف هشدار نداده بود. اینطور نیست؟ اگر قرار باشد کسی به من درباره این موضوع هشدار دهد، آن باشگاه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید