دغدغه مقامات آمریکایی درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰

    کد خبر :639126
دغدغه مقامات آمریکایی درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰

چند مقام دولت آمریکا با انتشار بیانیه مشترکی به افکار عمومی اطمینان داده‌اند که امنیت انتخابات اولویت مهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خواهد بود.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ویلیام بار دادستان کل، مارک اسپر وزیر دفاع، کوین مک آلینان وزیر موقت امنیت داخلی و ژوزف ماگویر مدیر موقت اطلاعات ملی و کریستوفر ورای مدیر اف بی آی و سایر مقام‌های ارشد آمریکایی با انتشار بیانیه مشترکی به مردم این کشور اطمینان داده‌اند که برقراری امنیت انتخابات یک اولویت اساسی در آستانه رقابت‌های ریاست جمهوری 2020 خواهد بود.

 

در این بیانیه آمده است: مقام‌های فدرال و ایالتی که در برگزاری انتخابات نقش دارند، همکاری اطلاعاتی برای ارتقای امنیت انتخابات را در اولویت قرار داده‌اند.

 

این بیانیه افزود: در یک سطح بی سابقه از همکاری و هماهنگی، دولت آمریکا در حال همکاری با 50 ایالت و مقام‌های محلی و شرکای بخش خصوصی است تا تهدیدات را شناسایی کند و اطلاعات را به اشتراک بگذارد و روند دموکراتیک محافظت نماید. ما بر تعهدمان در اشتراک گذاری به موقع اطلاعات لازم و مناسب قاطع خواهیم بود و برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه دموکراسی مان، تلاش و همکاری خواهیم کرد.

 

به گزارش تسنیم ،در این بیانیه به روسیه چین و ایران به عنوان دشمنانی که احتمالا قصد لطمه زدن به انتخابات آمریکا طی سال‌های آینده را خواهند داشت، اشاره شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید