دغدغه‌ای برای پرداخت «حقوق» مستمری‌بگیران نداریم/ تسویه معوقات مراکز درمانی

    کد خبر :586435

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین نشست خبری خود ضمن تببین اولویت‌ها و سیاست‌های کاری‌اش به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

مصطفی سالاری در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی گرچه مانند نهادهای دیگر که متصدی ارائه خدمات هستند مشکلاتی دارد گفت: اما در استمرار خدمات دغدغه و مشکل که نگرانی اساسی ایجاد کند، نداریم.

وی افزود: تقریبا ۹۲۰۰ تا ۹۵۰۰ میلیارد ماهانه هزینه داریم که ۶۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به مستمری هاست و اکنون به جامعه هدف اعلام می‌کنم دغدغه‌ای برای پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران وجود ندارد و منابع ما برای این بخش کفایت می‌کند.
برنامه تامین‌اجتماعی برای تسویه معوقات مراکز درمانی طرف‌ قرارداد

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هزینه‌های درمان در زمان اجرای طرح تحول جهش قابل توجهی پیدا کرده بود تا خدمات ارتقاء یابد و به همین علت در بخش درمان معوقاتی داریم که برای تسویه آن برنامه خواهیم داشت گفت: دو سه هزار میلیارد تومان هزینه‌های متفرقه، پرسنل و جاری است. در مجموع همانطور که گفته شد ۸۵۰۰ میلیارد وصولی مستمر حق بیمه داریم.

وی ادامه داد: هزار میلیارد تومان باقی مانده را از چند منبع دیگر باید تامین کنیم که یکی از آنها از محل سود سرمایه گذاری‌های سازمان در شستا است. یک محل دیگر سهم کارفرمایی دولت در بیمه‌های حمایتی است که در بودجه‌های سنواتی دیده می‌شود و امسال هم در بودجه آمده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید