دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان در مرکز پایتخت

  • حوادث
  • جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷
    کد خبر :616251

کلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ جوان که در مرکز پایتخت سرقت می کردند با ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط ۲ سارق موتورسوار در حوزه کلانتری ۱۱۷ جوادیه تیمی از ماموران کلانتری دستگیری و شناسایی سارقان را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات مال باختگان بیان کرد: تمامی مال باختگان پس از مراجعه به کلانتری اظهار می داشتند که در حال مکالمه با گوش همراهشان بودندکه ۲ موتورسوار جوان که موتورسیکلت آنها فاقد پلاک بوده، گوشی آنها را قاپیده و از محل گریخته اند.

وی بیان داشت: برای شناسایی متهمان تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه در ساعت یک بامداد سوم مهرماه، گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام راکب و ترک نشین موتورسیکلتی را مشاهده کردند که وسیله نقلیه شان فاقد پلاک انتظامی بود.

به گزارش مهر ، سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و ماموران کلانتری موفق شدند در عملیات پلیسی هر ۲ موتورسوار را دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۴ دستگاه موبایل و یک دستگاه تبلت سرقتی کشف و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۲۱ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را در محدوده خیابان های خزانه، دستواره، نازی آباد و هزار دستگاه ربوده اند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از مکالمه طولانی به خصوص در تاریکی هوا اجتناب کنند و هنگام مکالمه گوشی را با دستی که به سمت دیوار است نگه دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید