رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد

دستگیری ۲ شرور عامل درگیری دسته جمعی در مراسم عروسی

  • حوادث
  • سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۴۰
    کد خبر :614846

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۲ شرور از عاملان اصلی نزاع و در گیری مراسم عروسی در محله اتابک خبر داد.

سرهنگ یعقوب علی رجبیان در تشریح این خبر اظهار کرد: اواسط شهریورماه خبری مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی در یک مراسم عروسی در محله اتابک دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که تعدادی از افراد حاضر در مراسم عروسی عامل نزاع و درگیری بوده اند که قبل از رسیدن ماموران پلیس امنیت عمومی محل را ترک و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند مخفیگاه ۲ تن از عاملان اصلی نزاع و درگیری را در حوالی محله هاشم آباد شناسایی و با هماهنگی های قضایی هر۲ شرور در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گزارش مهر،رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پرونده که پیش تر نیز با همین جرائم دستگیر شده اند، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید