دستگیری گروگانگیران و آزادی گروگان سالخورده در فارس

  • حوادث
  • شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
    کد خبر :759606

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای یک باند گروگانگیری و آزادی گروگان سالخورده در شهرستان فسا خبر داد.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی شنبه ۱۷ آبان در تشریح خبر گروگانگیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گروگانگیری در اطراف پایانه مسافربری شهرستان داراب، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

حبیبی ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد چند نفر ناشناس، یک پیرمرد ۸۳ ساله را به گروگان گرفته و ضمن تماس تلفنی با خانواده گروگان، از آن‌ها ۲ میلیارد تومان در قبال آزادی او طلب کرده‌اند.

وی افزود: پرونده ویژه‌ای در این خصوص تشکیل و با تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی مرکز استان و شهرستان‌های “داراب” و “فسا”، مخفیگاه اعضای باند گروگانگیران در اطراف شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، مأموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، ۶ نفر از اعضای این باند گروگانگیری را دستگیر و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد و به خانواده‌اش تحویل دادند.

به گزارش ایسنا،حبیبی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

کشف محموله قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در شیراز

حبیبی همچنین گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر دپو مقادیری کالای قاچاق در ۲ انباری واقع در یکی از محله های شهر شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: در بازرسی از این ۲ انبار، یک هزار و ۷۲۳ طاقه ( ۸۶ هزار و ۱۵۰ متر) پارچه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید