دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای توسط پلیس فرودگاه

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵
    کد خبر :445520

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل انتظامی این پلیس خبر داد و گفت: متهم بیش از 300 شاکی دارد و بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور عنوان کرد: متهم برای صدور ویزا، از مال باختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و … را نیز اخذ می کرد؛ به طوری که از محل اختفای این فرد 150 گذرنامه کشف شد.

مهری یادآور شد: این فرد 300 شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

براساس اعلام سایت پلیس، وی در توصیه و هشدار به شهروندان خاطر نشان کرد: چنانچه کسی خواهان مسافرت به خارج از کشور است باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان عزیز حتما به شرکت های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق اظهارکرد: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید