دستگیری مزاحم دختران دانشجو

    کد خبر :1031461
دستگیری دختران دانشجو

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی پر مزاحمت یک فرد اراذل و اوباش برای بانوان دانشجو در این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ البرز به بررسی موضوع پرداختند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با گشت‌زنی هدفمند و اقدامات اطلاعاتی به صورت نامحسوس کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم ۲۵ ساله را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مأموران انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش حین عربده‌کشی

همچنین، سرهنگ حسین عجم فرمانده انتظامی شهرستان میامی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حین عربده‌کشی توسط ماموران گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ در حال گشت زنی و پوشش دهی امنیتی سطح حوزه استحفاظی خود بودند که به رفتار نا متعارف یک مرد در خیابان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به سمت او رفتند.

این مقام انتظامی افزود: مامور گشت در بررسی دقیق تر مشاهده کرد یکی از اراذل و اوباش در ملاعام در حال عربده کشی و قدرت نمایی است به همین منظور سعی کرد با کلام وی را به آرامش دعوت کرده و از ادامه رفتار های هنجارشکانه اش بازدارد اما این شرور با دیدن ماموران وقیحانه به سمت آنها حمله ور شد .

سرهنگ عجم با اشاره به اینکه با تیزهوشی و مهارت بالای ماموران گشت این اوباش دستگیر و در بازرسی بدنی وی یک قمه کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس تعیین وثیقه روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی شهرستان میامی اضافه کرد: اراذل و اوباش و قداره‌کش‌ها بدانند به نام قانون دست آنها را قلم خواهیم کرد و خواری و ذلت عاقبت گردن‌کشی آنها خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید