دستگیری قاتل فراری در قرار ساختگی

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۸:۳۵
    کد خبر :1041904
دستگیری قاتل فراری

متهم فراری که پس از قتل یک باربر در باغ سپهسالار تهران تحت تعقیب بود در یک قرار ساختگی از سوی پلیس دستگیر شد.

ساعت ۱۰ شب سه شنبه بیست و یکم آذر گزارش درگیری مرگباری در باغ سپهسالار به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد.

با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد دو مرد جوان همراه با یک مادر و دختر در حال عبور از خیابان بودند که مقتول با آنها چشم در چشم شده و یکی از مردان با ضربه چاقو دست به جنایت زده است.

در ادامه تحقیقات یکی از متهمان بازداشت اما منکر قتل شد و گفت دوستم با چاقو مقتول را زده است بنابراین تلاش برای دستگیری متهم اصلی ادامه داشت تا اینکه وی در قراری ساختگی بازداشت شد .

متهم در تحقیقات گفت: نگهبان پاساژی در غرب تهران هستم . به خاطر کارم و هم اینکه قبلاً یک بار از سوی زورگیران مورد سرقت قرار گرفته بودم برای دفاع از خودم بیشتر مواقع چاقو حمل می کردم. مدتی قبل در یک میهمانی با زنی جوان و دخترش مهسا آشنا شدم. فرنگیس ۴۰ ساله بود و دخترش ۱۵ ساله روز حادثه به سراغ دوستم شاهین رفتم و کمی مشروب خوردیم بعد به همراه فرنگیس و مهسا برای تفریح بیرون رفتیم.

او ادامه داد: در حال عبور از خیابان بودیم که متوجه شدم مقتول به فرنگیس و دخترش بد نگاه می کند. شاهین به مقتول اعتراض کرد که چرا نگاه می کنی؟ که دعوا شروع شد.

به گزارش روزنامه ایران، مرد ۲۸ ساله ادامه داد: دعوا سر این موضوع بالا گرفت و مقتول با مشت ضربه‌ای به صورت شاهین زد. من هم به طرفداری دوستم چاقویی که همراه داشتم را بیرون آوردم و یک ضربه به سمت مقتول پرتاب کردم. ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول برخورد کرد، تصور می کردم که زخمی شده و از ترس فرار کردم. بعد از آن به خانه یکی از دوستانم رفتم تا اینکه چند روز بعد فرنگیس زنگ زد و با من در پارکی در مرکز شهر قرار گذاشت اما زمانی که به محل قرار رفتم بازداشت شدم. قصدم قتل نبود و هرگز تصور نمی‌کردم من که هیچ سابقه کیفری ندارم روزی به اتهام قتل بازداشت شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید