دستگیری عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت در نازی آباد

    کد خبر :951055

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان اصلی تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت در مرکز تهران خبر داد و گفت: متهمان ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را تخریب کرده بودند.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ ” امیر هوشنگ امیری ” گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری و ایجاد رعب و وحشت در محله “نازی آباد” سریعا ماموران عملیات کلانتری ۱۳۰، به محل اعزام شدند.

 وی افزود: ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند 2 نفر از اراذل و اوباش محلی با در دست داشتن سلاح سرد اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت و تخریب تعدادی وسایل نقلیه کرده اند و قبل از حضور ماموران از محل گریخته اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران سریعا وارد عمل شده و در ۲ عملیات غافلگیرانه هر ۲ عامل اصلی تخریب و درگیری که قصد قدرت‌نمایی‌ را داشتند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۳ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کردند که در بررسی به عمل آمده ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت تخریب و در این رابطه مال باختگان شناسایی شدند.

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید