دستگیری سارق موتورهای پارک شده مقابل بیمارستان‌ها

  • حوادث
  • سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
    کد خبر :546922

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، از دستگیری یک سارق و همدستش که 25 دستگاه موتورسیکلت را از مقابل بیمارستان‌های شهر تهران به سرقت برده بود، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار کرد: پس از اعلام چندین فقره سرقت موتور سیکلت از مقابل بیمارستان‌های تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری بهارستان، برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دوشنبه ششم خرداد، ماموران مقابل یکی از بیمارستان‌ها متوجه فردی می‌شوند که با یک‌ دستگاه موتورسیکلت سبز به مقابل بیمارستان مراجعه کرده و پس از پارک موتورسیکلت خود به سمت یک موتورسیکلت پارک شده سفید رنگ می رود و با یک ابزار دست ساز T شکل سوئیچ آن را تخریب می‌کند که بلافاصله ماموران به سمت وی رفته تا او را دستگیر کنند. متهم که متوجه حضور ماموران شده بود سعی کرد که با موتورسیکلت خود از محل دور شود اما ماموران وی را تحت تعقیب قرار داده و دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا ،سرهنگ جلیلیان با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازپرسی از وی افرود: سارق در جریان بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت‌های پارک شده در مقابل بیمارستان‌ها اعتراف و به همدستی با یکی از سارقان حرفه ای به نام «میعاد» اشاره کرد و گفت تا کنون 25 فقره سرقت با همدستی وی انجام داده است. همچنین در بازرسی بدنی از وی دو عدد سوئیچ موتورسیکلت دستکاری شده برای شکستن قفل موتور، سوهان و سیم مخصوص باز کردن موتورسیکلت کشف شد.

بر اساس گزارش پلیس سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان گفت: با اعتراف متهم، ماموران دومین سارق این پرونده را نیز شناسایی و دستگیر کردند. وی نیز ضمن اعتراف به جرم خود به همدستی با متهم دستگیر شده اقرار کرد و هر دو سارق پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید