دستگیری سارق منزل و کشف اموال ۲۵۰ میلیون تومانی

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱
    کد خبر :587545

فردی که از خانه صاحبکار خود سرقت کرده بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته مردی در مراجعه به کلانتری اعلام کرد که از منزلش هنگام عدم حضور در محل سرقت شده است که تیم عملیات کلانتری با حضور در آدرس اعلامی تحقیقات اولیه را در این رابطه آغاز کردند و مشخص شد طلاجات مالباخته به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان سرقت شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات از شاکی انجام و مشخص شد او هشت ماه پیش کلید خانه خود را به کارمندش که کارهای خانه اش را نیز انجام داده است سپرده تا از روی آن یک کپی بزند که به احتمال زیاد همان موقع این کارمند موفق شده است کپی دیگری نیز از کلید خانه تهیه کند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: در ادامه با هماهنگی های قضائی ماموران حکم ورود به منزل کارمند این فرد را تهیه کردند و با حضور سریع در محل اقدام به دستگیری متهم و تجسس خانه اش کردند که مشخص شد طلاجات سرقتی در محل وجود دارد.

وی در ادامه افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری دلالت داده شد که صراحتا جرم خود را گردن گرفت و با ابراز پشیمانی اعلام کرد هنگام تهیه کپی از کلید خانه صاحبکارش، یک عدد نیز برای خودش تهیه کرده است و روز گذشته با علم به اینکه کسی در خانه صاحبکارش حضور نخواهد داشت به آنجا رفته و سناریوی سرقتش را اجرا کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اعترافات متهم و شکایت شاکی، پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم به مقام محترم قضائی برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده معرفی شد.

به گزارش مهر، رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان به شهروندان توصیه کرد به هیچ عنوان به کارمندان و اطرافیان خود اطمینان بیجهت نداشته باشید تا همانطور که بارها برای افراد پیش آمده است به دلیل این اعتماد بیجا مورد صدمه قرار نگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید