دستگیری سارقین ۱۱ پراید در میاندوآب

  • حوادث
  • شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲
    کد خبر :519747
دستگیری سارق

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در مدت کمتر از ۴۸ ساعت سارقین حرفه‌ای که طی دو روز ۱۱ پراید را سرقت کرده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران انتظامی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقین انجام دادند.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، مأموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، ۲ سارق را که یک خانم و یک نفر آقای سابقه دار بودند ظرف ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه در این رابطه علاوه بر ۲ نفر سارق یک نفر مالخر هم دستگیر و ۱۱ خودروی سرقتی پراید کشف شد، گفت: با دستور مقام قضائی خودروهای مکشوفه به مالباخته‌ها تحویل شد.

فرماندهی انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد، خودروی خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل سوئیچی، قفل پدال و زنجیر تجهیز کنید و از تجهیزات ایمنی برای جلوگیری از باز کردن شیشه‌ها و بادگیرها استفاده کنند و هنگام دور شدن از خودرو، سیستم ایمنی آن را فعال کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید