دستگیری زورگیر در خانی آباد

    کد خبر :992367
دستگیری زورگیر در خانی آباد

پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.

سرهنگ رسول بهرامی بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان زلفی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم ۱ قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۴۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته.

به گزارش مهر، سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید