دستگیری دو موتورسواری که برای خوشگذرانی ۲۱ سرقت کردند

    کد خبر :675602

سرکلانتر هفتم تهران بزرگ، گفت: دو موتورسواری که با ۲۱ فقره سرقت، هزینه های خوشگذرانی خود را تامین می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در چند روز اخیر در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد که سارقان دو موتورسوار جوان بوده که با استفاده از تاریکی هوا سرقت هایشان انجام می دهند.

وی عنوان داشت: برای شناسایی سارقان، تعداد گشت زنی های هدفمند در محدوده کلانتری “جوادیه” افزایش یافت تا اینکه ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان “شوش” به دو موتور سوار جوان برخورد کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلت آنها ناخوانا و مخدوش بود.

 

به گزارش ایسنا و به گفته سرکلانتر هفتم، عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد و مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند، هر دو موتورسوار را دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان پنج دستگاه گوشی سرقتی و یک گردنبند طلا و تعدادی کارت عابر بانک مربوط به سایر اشخاص کشف کنند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری “جوادیه” به ۲۱ فقره سرقت تلفن همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و انگیزه خود را از سرقت ها تامین هزینه خوشگذرانی اعلام کردند.

براساس گزارش سایت پلیس، جلیلیان عنوان کرد: شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرایم آنها مشابه در دستور کار قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید