سردار رحیمی خبر داد

دستگیری اخلالگران در تهران

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
    کد خبر :645592
دستگیری اخلالگران در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری شمار زیادی از اخلالگران نظم عمومی در اتفاقات اخیر در تهران گفت: به زودی افراد دیگر هم که دست به اقدامات خرابکارانه زده و متواری شده بودند، دستگیر خواهند شد.

 

سردار حسین رحیمی درباره تعداد افراد دستگیر شده در اتفاقات اخیر تهران گفت:‌ تعدادی به بهانه‌های واهی به خصوص در یکی دو روز اخیر دست به اقدامات اوباشگرانه و وحشیانه زده و ضررها و خسارات زیادی را به اموال مردم و اموال عمومی وارد کردند که قطعا این‌ افراد جزو اشرار و جزو کسانی هستند که قانون برخورد قاطعی با آنان خواهد کرد.

 

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ناجا به عنوان مسئول امنیت مردم، جامعه و کشور وظیفه دارد که با این افراد برخورد کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان از امنیت کشور، مردم و جامعه محافظت خواهد کرد و اجازه هیچگونه ناامنی را به اخلالگران نخواهد داد.

 

رحیمی درباره دستگیر شدگان نیز گفت: ما در دو روز گذشته جمع زیادی از این افراد را دستگیر کردیم و تعدادی دیگر را نیز به زودی به سراغشان خواهیم رفت. افرادی که شرارت کرده و تخریب کرده و به اموال عمومی مردم ضربه زده و متواری شده بودند، به زودی دستگیر خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید