فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگری 424 نفر از اراذل و اوباش پایتخت و پاکسازی ۳۱۶ محله

  • حوادث
  • دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸
    کد خبر :665603
دستگری 424 نفر از اراذل و اوباش پایتخت و پاکسازی ۳۱۶ محله

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاکسازی 78 پارک و تفرجگاه خبر داد که تبدیل به جولانگاهی برای اراذل و اوباش شده بود.

 

سردار حسین‌ رحیمی امروز در حاشیه طرح اقتدار پلیس که در پلیس امنیت عمومی پایتخت برگزار شد، در خصوص سومین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس گفت: در این مرحله ۴۲۴ نفر از اراذل سابقه‌دار، عاملین شرارت، اوباشگران محلی، حاملان سلاح و توزیع کنندگان مخدر و محترقه و افراد پاتوق‌دار در قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌ها دستگیر شدند.

 

وی افزود: شرارت، درگیری، قدرت‌نمایی، ضرب و جرح، مزاحمت نوامیس، فروش مشروبات الکلی و تهدید در فضای مجازی ازجمله جرایمی بود که این افراد مرتکب شده بودند.

 

سردار رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح اقتدار به ۱۶۵ پرونده رسیدگی شد، گفت: ۳۱۶ نقطه از نقاط مختلف تهران، از جمله نظام‌آباد، یافت‌آباد، عبدل‌آباد و فلاح پاکسازی شده است.

 

به گفته وی، ۱۷۸ قهوه خانه و سفره‌خانه که محل پاتوق بود مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که ۵۳ مورد پلمپ شد. ۵۱ باشگاه بدنسازی نیز مورد بازدید قرار گرفت که دستورات‌ پلمپ‌ آنها در حال صدور است.

 

به گزارش ایسنا، وی درباره پاکسازی پارک و تفرجگاه نیز اظهار کرد: ۸۷ مورد از این مراکز که محل حصور خانواده بود، اما تبدیل به جولانگاهی برای اراذل و اوباش شده بود پاکسازی شده بود.

 

به گفته رئیس پلیس پایتخت، ۵۱ قبصه سلاح جنگی و ۷۲ قبضه سلاح سرد، بیش از ۱۱ هزار فشنگ و مهمات و ۳۶ هزار قرص غیر مجاز در این مرحله کشف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید