دستور روحانی برای آغاز فعالیت‌ واحدهای تولیدی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ۸:۴۰
    کد خبر :703813

روز جمعه سعید نمکی وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس جمهور از رویکرد وزارت صنعت مبنی بر “آغاز به کار واحد‌های اقتصادی با رعایت مسائل بهداشتی در روز شنبه شانزدهم فروردین” به شدت انتقاد کرد.

نمکی در نامه به رئیس جمهور درباره دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت برای بازگشایی مشاغل و مراکز کسب و کار هشدار داد.

او نوشت: “قویا اعلام می‌کنیم هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.”

نامه نمکی به رییس جمهور معنادار تلقی شد. به نظر می‌رسد این نامه در واقع انتقاد از وزارت صنعت نبود بلکه انتقاد از شخص رییس جمهور بوده است. چرا که تنها رییس جمهور می‌تواند تدابیر ستاد کنترل بحران کرونا را وتو کند.

پس از آن نیز ستاد کنترل بحران کرونا در بیانیه‌ای چراغ سبز برای فعالیت واحدهای تولیدی داد. تصمیمی که باز هم مورد انتقاد قرار گرفت.

در همین راستا شنبه شب حسن روحانی در واکنش به نامه وزیر بهداشت دستوری صریح داد، همه مراکز تولیدی از ۲۰ فروردین با رعایت پروتکل‌ها باید فعال شوند.

به گزارش فارس، روحانی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت دستور داد: مراکز تولیدی همگی باید با پروتکل فعال باشند. کسب و کار‌ها بعداز ۹۹/۱/۲۰ باید با پروتکل فعال شوند. همه پروتکل‌ها تا فردا (پنج شنبه) مشخص و ابلاغ شود، چون همه فعالیت‌های اقتصادی بعداز ۹۹/۱/۲۰ باید آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید