وزیر ارتباطات خبر داد:

دستور دادستانی برای بستن سایتهای دانلود به خدمات دهندگان وب

    کد خبر :619963

در پی محدودیت ایجاد شده روی سایتهای دانلود فیلم، وزیر ارتباطات گفت: این موضوع از سوی دادستانی به ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب دستور داده شده است.

 

امکان دسترسی به دانلود فیلم روی برخی سایتهای ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال غیرممکن شده و لینک های دانلودشان به دلیل قطع سرور، غیرفعال شده است.

 

در این باره محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر در پاسخ به اعتراض کاربران به محدودیت ایجاد شده در سایتهای دانلود فیلم، گفت: «والله بسته شدن سایتهای دانلود فیلم به من مربوط نیست. دادستانی به ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب دستور داده، این وسط من هیچ کاره ام.»

 

وی با بیان اینکه «مسئولیت ما وصل است و در قطع، مقام تشریفاتی هم نیستیم»، گفت: « وزیر ارتباطات در فیلترینگ اختیاری ندارد که از آن استفاده کند. باور کنید اگر اختیار داشتم از این اختیار مدتها پیش استفاده می کردم.»

 

به گزارش مهر ،وزیر ارتباطات با انتقاد از قطع سرور سایتهای دانلود، اضافه کرد: «فردا همه این سایتها، سرورهایشان را از ایران بیرون می برند و دوباره بازار مافیای فیلترشکن رونق می گیرد.»

 

جهرمی خاطرنشان کرد: «بسیاری از کشورها با مشکل عدم رعایت کپی رایت مواجه هستند و شیوه های بهتری برای مدیریت این مشکل دارند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید