دستور جلسه علنی مجلس

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶
    کد خبر :639581
دستور جلسه علنی مجلس

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی خواهد داشت و جلسه روز یکشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

 

به گزارش صدا و سیما؛ ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد رد دو فوریتی تقلیل مجازات حبس تعزیری، طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی اعاده شده از شورای نگهبان، طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس اعاده شده از شورای نگهبان، طرح اصلاح ماده ۱۳۳ قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه موافقت نامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه، طرح الحاق دو تبصره به ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم، لایحه موافقت نامه کشتیرانی تجاری دریایی در دریای خزر بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت قزاقستان، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی از جمله طرح‌ها و لوایح در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی است.

در این حال قرار است که گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری درمورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های منعقده برای تأمین هواپیما‌ها و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمنیی (ره) نیز در دستور هفته آینده مجلس قرار دارد.

در این حال قرار است هفته آینده در جلسه علنی مجلس سؤال آقایان، ولی ملکی نماینده مشکین شهر و حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده ملایر از وزیر جهاد کشاورزی مطرح شود.

 

حضور ۷ وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده نیز با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم تحقیقات و فناوری، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و جهاد کشاورزی تشکیل جلسه خواهد داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه برای پاسخ به سؤالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون آموزش حضور خواهد یافت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در کمیسیون صنایع پاسخگوی سؤالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.

در این حال در روز سه شنبه وزیر اقتصاد به کمیسیون اصل ۹۰ دعوت شده است و وزیر علوم نیز در همین روز در کمیسیون آموزش پاسخگوی سؤالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.

وزیر نفت هم با حضور در کمیسیون اقتصادی در همین روز در بررسی موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز روز سه شنبه به کمیسیون اقتصادی خواهد آمد در این حال این کمیسیون در روز سه شنبه پذیرای وزیر کشور هم خواهد بود.

همین گزارش حاکی است وزرای نفت و جهاد کشاورزی نیز روز سه شنبه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در حوزه‌های مربوطه به ترتیب در کمیسیون‌های عمران و کشاورزی حضور می‌یابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید