دسترسی نداشتن به فیش مستمری فروردین ماه مشکل ساز شد

    کد خبر :801571
دسترسی نداشتن به فیش مستمری فروردین ماه مشکل ساز شد

با حذف احکام و فیش مستمری فرودین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی، بازنشستگان با مشکلاتی در زمینه‌ی ارائه فیش‌های خود برای ضمانت پرداخت وام به سایرین یا خرید کالاهای اقساطی مواجه شدند.

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که با حذف احکام و فیش مستمری فرودین ماه خود با مشکلاتی در زمینه‌ی ارائه آخرین فیش‌های خود برای ضمانت پرداخت وام به سایرین یا خرید کالاهای اقساطی مواجه شده‌اند.

آن‌ها با بیان اینکه بهتر است که سازمان تامین اجتماعی هرچه زودتر فیش مستمری فرودین ماه ۱۴۰۰ را بر روی سایت قرار دهد تا بازنشستگان با وارد کردن گذره واژه آن‌ها را دریافت کنند، افزودند: «سازمان به دلیل مشکلاتی که در نرم‌افزار مستمری‌ها برای محاسبه متناسب‌سازی فروردین ماه بر مبنای مستمری تیر ماه به وجود آمده است، دست به حذف فیش و احکام زده است. ای کاش از همان اول مبنای محاسبه به درستی لحاظ می‌شد تا امروز بازنشستگان با چنین مشکلاتی رو به رو نشوند.»

به گزارش ایلنا، بازنشستگان افزودند: «البته اینگونه که سازمان مدعی است غیرحداقلی بگیران مشکل دارند و در اردیبهشت ماه جبران مافات انجام می‌گیرد اما بهتر بود که حداقل مستندات مستمری فروردین ماه حذف نمی‌شدند تا آن گروه از بازنشستگان که حتما نیازمند ارائه فیش حقوقی برای دریافت خدمات هستند، به کار خود می رسیدند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید