دسترسی رایگان به ورزشگاه بازی ایران و اسپانیا/ بسته‌ شدن قلمرو ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۱۸

  • ورزشی
  • جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
    کد خبر :288792

دسترسی رایگان به ورزشگاه رویارویی تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فراهم شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کازان، در مدت برگزاری دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه در این شهر 15 ون ویژه اطراف کازان‌آره‌نا مستقر خواهند شد و تماشاگران می‌توانند دسترسی آسان و سریع به آنها داشته باشند.

استفاده از ون‌ها برای تماشاگران فوتبال رایگان خواهد بود و هر 3 دقیقه در ایستگاه‌ها حضور می‌یابند. بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا از گروه B جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه شهر کازان برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 فوتبال بسته‌شدن قلمرو ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل برگزاری دیدارهای افتتاحیه و فینال است.

دسترسی به ورزشگاه لوژنیکی مسکو در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه با محدودیت‌هایی برای عابران پیاده و وسایل نقلیه همراه خواهد بود.

در روزهایی جام جهانی 2018 روسیه که در ورزشگاه لوژنیکی مسکو بازی برگزار نشود دسترسی به آن فقط برای اعضای کمیته سازماندهی این رقابت‌ها و رسانه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. در روزهای برگزاری بازی‌ها نیز منطقه ویژه‌ای برای عابران در نظر گرفته شده و آنها همچنین می‌توانند از ون‌های ویژه مستقر در این منطقه جهت دسترسی به ورزشگاه لوژنیکی استفاده کنند. ورود به منطقه ویژه هواداران و ورزشگاه لوژنیکی مسکو فقط با ارائه بلیت بازی و پاسپورت هواداری امکان‌پذیر است. این محدودیت‌ها مطابق با تامین امنیت مجموعه‌های ورزشی جام جهانی 2018 روسیه است.

روسیه برای نخستین‌بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید