دسترسی دانشگاه های علوم پزشکی به یک ناشر خارجی فراهم شد

    کد خبر :183746

دسترسی آزمایشی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به مجموعه فیلم های آموزشی یک ناشر خارجی فراهم شد.

پیرو مذاکرات و هماهنگی صورت‌ گرفته مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت با ناشر JOVE، دسترسی آزمایشی (Trial) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مجموعه فیلم های آموزشی JOVE به مدت سه ماه برای همه دانشکده/ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فراهم شده است.

ناشر JOVE بیش از ۷ هزار مقاله تصویری در موضوعات علوم پایه بالینی پزشکی، علوم دارویی و سایر رشته های علمی منتشر می کند.

نحوه دسترسی به این مجموعه از طریق آی پی دانشگاه یا آدرس مستقیم https://www.jove.com امکان پذیر است.

مجموعه JoVE که در واقع ناشر مجله Journal of Visualized Experiments است، مجله ای علمی است که مطالعات مختلف را به صورت تصویری منتشر می کند.

این مجله روش های پژوهشی و نیز آزمایش های علمی از برترین آزمایشگاه های سراسر جهان را به صورت ویدئوهای آموزشی تهیه و در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار می دهد.

JoVE به دانشمندان، پژوهشگران و دانشجویان این امکان را می دهد تا جزئیات آزمایش های پیچیده علمی را به جای آنکه صرفا در مورد آنها مطالعه کنند، از نزدیک مشاهده کنند و به این ترتیب در وقت و هزینه آزمایش به میزان زیادی صرفه جویی کنند.

به این ترتیب JoVE باعث افزایش بهره وری در تحقیقات و آزمایش ها می شود و یادگیری را تسریع می کند.

بیش از یک هزار دانشگاه، دانشکده، بیمارستان و شرکت فناوری بیوتکنولوژی در جهان برای به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی خود از پایگاه JoVE استفاده می کنند تا نتایج موفقیت آمیزی بدست آورند.

به گزارش مهر، مجموعه ویدئوهای علمی و آموزشی و پژوهشی JoVE در دو بخش JoVE Video Journal و JoVE Science Education Library ارائه می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید