درگیری خونین کارگران رستوران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۹:۵۰
    کد خبر :947773

 

کارگر رستورانی در منطقه چیذر تهران که به اتهام قتل همکارش دستگیر شده مدعی شد به خاطر ناسزاگویی‌های او با هم درگیر شده‌اند.

ساعت 3:30 صبح چهارشنبه 27 مهر، خانمی در تماس با مأموران کلانتری 101 تجریش از شنیدن صدای درگیری و زد و خورد از رستورانی در همسایگی شان در منطقه چیذر خبر داد.به دنبال این تماس مأموران راهی محل شده و با ورود به رستوران با چهار مرد مواجه شدند که یکی از آنها آسیب شدیدی دیده بود و سه نفر دیگر به صورت سطحی زخمی شده بودند.

در بررسی‌های اولیه حاضران در این درگیری مدعی شدند یکی از کارگران به نام شهرام عامل درگیری بوده و پس از مجروح کردن آنها اقدام به خودزنی کرده است.

مردان زخمی برای مداوا با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد، یکی از آنها که آسیب زیادی دیده بود تسلیم مرگ شد. گزارش این مرگ بلافاصله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و بازپرس کشیک قتل به همراه تیم جنایی راهی محل حادثه شد.در نخستین گام ،تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته رستوران پرداخت. دوربین‌ها نشان می‌داد، شهرام با مقتول به نام بهروز درگیر شده و پس از آنکه با ضربات متعدد چاقو پسر 22 ساله و دو کارگر دیگر را زخمی کرده اقدام به خودزنی می‌کند.

شهرام زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، ابتدا منکر جنایت بود، اما سرانجام به درگیری خونین اعتراف کرد و گفت: مقتول همیشه فحاشی می‌کرد و من از این کار اصلاً خوشم نمی‌آمد. چندین بار به او تذکر داده بودم که به من فحش ندهد،اما بی‌فایده بود. شب حادثه دوباره شروع به فحاشی کرد و با هم درگیر شدیم.با وجود مدارک و شواهد به دست آمده در تحقیقات قضایی پلیسی و اظهارات شاهدان، شهرام به اتهام قتل عمد روانه اداره دهم پلیس آگاهی شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید