درفشی پور و عسگری به مدال برنز دست یافتند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰
    کد خبر :211757

در ادامه مسابقات اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان پاریس، درفشی پور و عسگری نمایندگان تیم ملی کشورمان به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

سومین و آخرین روز از اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 که با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور در شهر پاریس فرانسه در حالی پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان برای رسیدن به مدال به روی تاتامی می‌روند.

در ادامه مسابقات در بخش مردان، امیرمهدی زاده نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی مردان کشورمام، برای رسیدن به مدال برنز به مصاف “صدرالدین سایماتوف”، دارنده نشان طلا و نقره امیدهای جهان و نفر چهارم رنکینگ جهانی رفت و با نتیجه 5 بر صفر مغلوب حریف ازبکستانی شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در دیدار رده‌بندی وزن 67- کیلوگرم، سعید احمدی دیگر نماینده کشورمان به مصاف امیر خانی از بلژیک رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 4 مقابل حریف خود بازی را واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

در دومین دیدار رده‌بندی وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی‌پور به مصاف لوکا مارسکا از ایتالیا رفت و در پایان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا به برنز مشترک این وزن دست یابد. درفشی‌پور موفق شد نخستین برنز مردان در کاراته وان پاریس را کسب کند.

در دومین دیدار رده‌بندی وزن ٧٥- کیلوگرم، بهمن عسگری به مصاف یوتا موری از ژاپن رفت و با برتری ٧ بر ٢ به برنز مشترک این وزن دست یابد. حریف ژاپنی عسگری دارنده نشان برنز دوره گذشته کاراته وان پاریس و طلای کاراته وان 2016 ژاپن بود.

به گزارش  فارس، ابراهیم حسن‌بیگی دومین نماینده تیم ملی کشورمان در وزن 75- کیلوگرم کشورمان بود که به مصاف نماینده اوکراین رفت و در دیداری تماشایی با شکست 5 بر 3 از رسیدن به مدال برنز بازماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید